اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

از خادمان شهدای شهر عباس‌آباد تجلیل شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی از خادمان شهدای شهر عباس‌آباد تجلیل شد.

از خادمان شهدای شهر عباس‌آباد تجلیل شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در عباس‌آباد، کامبیز بغیازی صبح امروز در مراسم تجلیل از خادمان شهدای این شهرستان که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر عباس‌آباد برگزار شده بود، اظهار داشت: با همکاری و حمایت تأثیرگذار مسئولان شهرستان به ویژه شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای سه‌گانه بنیاد شهید و امور ایثارگران جان تازه‌ای گرفته است.

بغیازی در ادامه خاطرنشان کرد: مشارکت فعال و ارزنده در بازسازی گلزار شهدای زیارت‌ور، حمایت‌های همه جانبه از بنیاد شهید و مشارکت در برگزاری مناسبت‌های مختلف و تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره‌های شهدای شهرستانی، بخشی و شهری و اهدای زمینی به مساحت 220 مترمربع جهت احداث ساختمان اداری بنیاد شهید توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر عباس‌آباد قابل قدردانی است.

وی همچنین اظهار داشت: مشارکت مستمر در بازسازی گلزار شهدا و اهدای زمینی به مساحت 200 مترمربع برای احداث مجتمع فرهنگی شاهد در بخش سلمان‌شهر توسط شهرداری و شورای اسلامی این شهر و حمایت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر کلارآباد در برگزاری یادواره‌های شهدا درخور تحسین است.

بغیازی در پایان اذعان داشت: با اهدای زمین جهت ساخت ساختمان بنیاد به‌زودی کلنگ این بنا با اعتباری معادل 300 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی به زمین زده می‌شود.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر از رئیس و سایر خادمان شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان عباس‌آباد تجلیل شد.

انتهای پیام/2296/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول