اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی تاکید کرد

ثبت اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد

خبرگزاری فارس: فرماندار خوی گفت: اشتغال ایجاد شده باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن در سامانه رصد ثبت شود.

ثبت اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی غلامحسین عماری صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان خوی که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اشتغال ایجاد شده باید در سامانه رصد ثبت شود و برای این منظور مسئولان حوزه اشتغال شهرستان خوی باید در این زمینه تا پایان سال اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه در این زمینه باید به اقدامات خود سرعت بخشیم، تصریح کرد: در صورت ثبت اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد است که می‌توان آمار دقیقی از میزان اشتغال ایجاد شده در این شهرستان ارائه کرد.

عماری با بیان اینکه موضوع اشتغال در سال‌های اخیر بیش‌تر مد نظر قرار دارد، افزود: حمایت های دولت در راستای ایجاد اشتغال، به ویژه حمایت از طرح‌های اشتغالزایی و مشاغل خانگی توانسته نرخ بیکاری را کاهش دهد.

وی بر ایجاد اشتغال پایدار تاکید کرد و افزود: ایجاد اشتغال پایدار باید بیش‌تر مد نظر قرار گیرد چرا که در این صورت می‌توان به اقتصادی پایدار نیز دست یافت.

عماری با بیان اینکه مشاغل خانگی در این شهرستان بیشتر مد نظر قرار دارد، خاطرنشان کرد: قالیبافی یکی از مشاغلی است که در خوی رونق زیادی دارد و بر این اساس تعداد زیادی از همشهریان خواهان ایجاد کارگاه‌های قالیبافی در این شهر هستند.

وی با اشاره به سهم اشتغال خوی در سال جاری، اعلام کرد: این شهرستان در راستای تحقق سهم اشتغال به خوبی وارد عمل شده است.

فرماندار خوی ادامه داد: تلاش داریم بیش از سهم تعیین شده ایجاد اشتغال کنیم، چرا که تا پایان خرداد ماه برای تحقق سهم اشتغال این شهرستان فرصت باقی مانده و در این زمینه نیز می توانیم با تلاش‌های مضاعف، بیش از سهم این شهرستان، شغل ایجاد کنیم.

انتهای پیام/61001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول