اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دوازدهمین جلسه کارگروه اشتغال استان مرکزی صورت گرفت

تصویب بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از اشتغال

خبرگزاری فارس: در دوازدهمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان مرکزی بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار از محل بنگاه‌های زود بازده و صندوق توسعه ملی در زمینه پزشکی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی مورد تصویب قرار گرفت.

تصویب بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از اشتغال

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک در این کار گروه که عصر امروز و با حضور استاندار مرکزی برگزار شد، 14 طرح در بخش‌های ایجاد چاپخانه، تولید آلومینیوم، تولید الیاف، باسکول، تولید انواع قطعه‌های بتنی، آلومینیوم، فیلتر هوا، الیاف مصنوعی با تسهیلاتی بالغ بر 101 میلیارد و 250 میلیون ریال تصویب شد.

بر اساس این گزارش از این میزان 51 میلیارد تومان از محل بنگاه‌های زودبازده، 39 میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی و 18 میلیارد تومان از محل بانک توسعه تعاون در بخش صنعت برای سال آینده در دستور کار بانکها قرار گرفت.

در این جلسه 22 میلیارد و 400 میلیون به منظور 25 طرح ایجادی در بخش صنعت و یک میلیارد و 700 میلیون تومان به منظور پنج طرح در گردش و 14 میلیارد و 693 میلیون تومان به منظور 21 طرح در بخش تکمیلی و در مجموع  38 میلیارد و 793 میلیون تومان به منظور طرح‌های صنعتی اختصاص یافت.

همچنین در بخش کشاورزی نیز 15 طرح ایجادی با تسهیلات بالغ بر 13 میلیارد و 840 میلیون تومان در بخش‌های پرورش گوساله، گاو شیری، شترمرغ، مرغ گوشتی و تخم گذار، پرورش زنبور عسل، ادوات کشاورزی و طیور و در مجموع 16 میلیارد و 907 میلیون تومان اختصاص یافت.

ایجاد کلینیک درد، تولید آلومینیوم، ساخت سردخانه، ساخت ظروف گیاهی، تجهیز استخر کمیجان، شرکت تولید خمیر کاغذ، کود اوره، قند و شکلات، تولیدی لباس و پوشاک و تولید شکر از قند خام از جمله طرح‌هایی بود که در راستای حمایت از اشتغال تسهیلات لازم به آنها اختصاص و مورد تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/87004/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول