اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار اعضای حراست دانشگاه علمی کاربردی ورامین با آیت‌الله محمودی

خبرگزاری فارس: اعضای حراست دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین با آیت‌‌الله محمودی دیدار کردند.

دیدار اعضای حراست دانشگاه علمی کاربردی ورامین با آیت‌الله محمودی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه ورامین، فتح‌الله فرجی دقایقی پیش به همراه اعضای حراست این دانشگاه با حضور در بیت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه با ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

امام جمعه ورامین در این دیدار با بیان اهمیت حراست و حفظ پاسداری از شان و شخصیت دانشجویان اظهار داشت: باید طوری برخورد شود که دانشجویان علاوه بر رعایت موازین اخلاقی نسبت به فراگیری علوم اسلامی ترغیب شوند چرا که دشمنان امروز از خلاء موجود در بینش و بصیرت برخی افراد بیشترین بهره را می‌برند.

گفتنی است در ابتدای این دیدار فرجی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حراست دانشگاه افود: ما همواره بر ارشاد محترمانه و نیز محرمانه دانشجویان تاکید داشته و داریم.

وی افزود:همکاری با معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه،برگزاری مسابقات قرآن، نهج‌البلاغه و احکام با همکاری این معاونت،برگزاری اردوهای دانشجویی،در معرض دید قرار دادن نظریات مراجع عظام تقلید در مورد مسائل شرعی به ویژه حجاب از دیگر اقدامات واحد حراست مرکز بوده است.

این مسئول اظهار داشت: احادیث، معتبر نیز از جمله منابعی است که در دید دانشجویان قرار داده شده است،پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات عقیدتی و مذهبی دانشجویان با هماهنگی با دفتر مراجع، تکریم و تقدیر دانشجویان با حجاب برتر، توجیه دانشجویان در مورد حجاب و مقررات دانشگاه قبل از ثبت نام و ارزیابی اساتید قبل از تدریس نیز از موارد مورد تاکید در واحد حراست دانشگاه بوده است.

گفتنی است طرح تفکیک جنسیتی برای اولین بار توسط دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین اجرا گردید و با استقبال دانشجویان مواجه شد.

انتهای پیام/2462/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول