اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان دانشگاه صنعتی کرمانشاه:

تضعیف دانشگاه صنعتی کرمانشاه به سود کسی نیست‌

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت دانش بنیان دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: دانشگاه صنعتی باید مورد حمایت تمام رسانه‌ها قرار گیرد و تضعیف این دانشگاه به سود کسی نیست.

تضعیف دانشگاه صنعتی کرمانشاه به سود کسی نیست‌

عبدالمجید پاپ‌زن در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: دانشگاه صنعتی کرمانشاه یک دانشگاه نوپا و جوان است که توانسته است در مدت کوتاهی با دست‌خالی به پشتوانه تلاش‌ دانشجویانش، رشد و موفقیت‌های چشم‌گیری را کسب کند.

پاپ‌زن با اشاره به مصاحبه صدا و سیمای کرمانشاه در خصوص دانشگاه صنعتی کرمانشاه‌ گفت: موفقیت دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه چشم‌گیر بوده و صدا و سیما باید ‌ ظرفیت‌ها را به تصویر بکشد.

پاپ‌زن گفت: صدا و سیما در این شرایط وظیفه انعکاس ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های تشکیلات مختلف، به‌خصوص آموزش عالی را دارد و کارهای مثبتی که در این راستا صورت می‌گیرد را انعکاس دهد.

وی تاکید کرد: در سراسر ایران دانشگاهی که از لحاظ امکانات و تجهیزات بدون مشکل و دارای امکانات صد درصدی باشد، پیدا نمی‌شود و باید از صدا و سیمای کرمانشاه پرسید پراکندگی ساختمان‌های دانشگاه صنعتی کرمانشاه چه جای علامت پرسش داشته که به این صورت جلوه کرده است.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: صدا و سیما باید از مسئولان استانی و وزارت علوم بخواهد که چرا در راستای مشکلات عمرانی این دانشگاه کمترین کمکی نکرده‌اند.

پاپ‌زن بیان داشت: آینده دانشگاه صنعتی کرمانشاه خوب است، چرا که دانشگاه صنعتی نه‌تنها آینده کرمانشاه، بلکه منطقه غرب کشور را می‌تواند متحول کند.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان دانشگاه صنعتی کرمانشاه خاطر نشان کرد: این سخنان ادعا نیست، بلکه برنامه‌هایی است که از زمان بنیان دانشگاه برای آن چیده شده است.

وی ادامه داد: تضعیف دانشگاه صنعتی کرمانشاه به سود کسی نیست، چرا که دانشگاه مرکز ثقل تمام تحولات و پیشرفت‌های جامعه است.

پاپ‌زن تصریح کرد: از همه کسانی که دلشان برای مردم کرمانشاه می‌سوزد، به‌خصوص صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، می‌خواهیم در کنار مسئولان دانشگاه صنعتی قرار بگیرند و حمایت خود را از دانشگاه دریغ نکنند تا این دانشگاه بتواند در پیشبرد اهدافش موفق شود.

انتهای پیام/2700/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول