اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت گرفت

دریافت گواهینامه کنترل کیفیت دانشگاه پیام نور استان مرکزی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی گفت: این دانشگاه برای نخستین بار موفق به دریافت گواهینامه ISO 9001-2003 در بین دانشگاه‌های پیام نور کشور شد.

دریافت گواهینامه کنترل کیفیت دانشگاه پیام نور استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک هادی غفاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه پیام نور استان امسال برای نخستین بار مسئولیت پیگیری و دریافت گواهینامه کنترل کیفیت را بر عهده گرفت که پس از موافقت سازمان مرکزی و اخذ مجوزهای مربوطه مقدمات لازم را برای دریافت گواهینامه آغاز کرد.

وی تصریح کرد: با انتخاب مشاور مراحل آغازین این کار از مهر ماه سال گذشته در دستور کار قرار گرفت که در این راستا کمیته‌های هفت گانه شامل کمیته استراتژی، کمیته راهبردی، کمیته آموزش، کمیته فرهنگی، کمیته اداری و پشتیبانی، کمیته عمرانی، کمیته پژوهش و کارآفرینی تشکیل و فعالیت خود را در سطح ستاد استان و 13 مرکز و واحد این دانشگاه آغاز کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی خاطر نشان ساخت: در مدت یک سال با پیگیری‌های مستمر و برگزاری جلسات فشرده فرآیندهای مورد نظر آماده شد که در نهایت اوایل دی ماه امسال ممیزین خارجی از شرکت MIC در دانشگاه حضور یافته و از مراحل استقرار این سیستم بازدید کردند که بررسی‌ها منجر به صدور گواهی کنترل کیفیت به دانشگاه پیام نور استان مرکزی شد.

غفاری با بیان اینکه دانشگاه پیام نور استان دارای 13 مرکز و واحد آموزشی بوده و 32 هزار نفر در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند، گفت: از مجموع دانشجویان این دانشگاه 22 هزار نفر در رشته‌های انسانی با 276 رشته گرایش، چهار هزار نفر در رشته علوم پایه در قالب 85 رشته گرایش و 6 هزار نفر در 82 رشته گرایش فنی مهندسی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/87002/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول