اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر علوم:

دانشگاه آزاد راحت‏تر از دولتی‏ها ارتباطات بین‏المللی برقرار می‏کند

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی راحت‏تر و بیشتر از دانشگاه‏های دولتی ارتباطات بین‏المللی برقرار می‏کند.

دانشگاه آزاد راحت‏تر از دولتی‏ها ارتباطات بین‏المللی برقرار می‏کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، محمدمهدی مهدی‏نژادنوری معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از علیرضا ایرانبخش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با لوح تقدیر، قدردانی کرد.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جمع پژوهشگران عضو هیئت علمی واحد رودهن و جمعی از مدیران ارشد وزارت علوم و فناوری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی رودهن با توجه به قدمت و سابقه‏ای که دارد، می‏تواند هر کار مثبتی را در جهت نیل به اهداف جمهوری اسلامی و دانشگاه‏ها انجام دهد.

مهدی‏نژادنوری گفت: از ویژگی‏های دانشگاه آزاد اسلامی، ارتباطات بین‏المللی است که راحت‏تر و بیشتر از دانشگاه‏های دولتی ارتباط برقرار می‏کند؛ چه در جذب سرمایه خارجی و چه در جذب اساتید و دانشجویان خارجی و ما هم وظیفه داریم که از دانشگاه آزاد اسلامی حمایت کنیم.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اهدای لوح تقدیر به علیرضا ایرانبخش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از وی تشکر کرد.

در قسمتی از این لوح سپاس آمده است: به طور قطع دستیابی به مرزهای دانش و فتح قله رفیع انسانیت حاصل از خودگذشتی و جان‏فشانی دانشمندان و اندیشمندانی است که بسیجی‏وار جهاد را بر عرصه انسانیت و اخلاق کشانده‏اند؛ دست‏یابی به جایگاه نخست علم و فناوری منطقه در ایران 1404 مرهون تلاش‏هایی است که اندیشمندان و جهادگران عرصه علمی کشور در چهار عرصه خطیر فکر، علم، زندگی و معنویت انجام می‏دهند.

این لوح تقدیر به پاس اقدامات ارزشمند جنابعالی در عرصه تولید علم، توسعه و تعمیق فعالیت‏های پژوهشی و تجاری‏سازی تولیدات علم حضورتان تقدیم می‏شود.

انتهای پیام/2568/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول