اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسامی برگزیدگان جشنواره تئاتر دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد

خبرگزاری فارس: برگزیدگان ششمین جشنواره تئاتر دانشجویی منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامی مشهد معرفی شدند.

اسامی برگزیدگان جشنواره تئاتر دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، برگزیدگان ششمین جشنواره تئاتر دانشجویی منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامی مشهد معرفی شدند.

هیئت داوران جشنواره در بخش موسیقی لوح تقدیر و جایزه نقدی را به محمد حمیدی برای موسیقی نمایش در مسیر کوه‌های شاه جهان از واحد مشهد و اسفراین اهدا کرد.

در بخش طراحی صحنه لوح تقدیر، تندیس و جایزه جشنواره به جلیل حاتمی برای نمایش برجک شماره 37 از واحد بجنورد اهدا شد.

در بخش طراحی لباس سپیده محمدی برای نمایش گفت‌وگو با باد از واحد شیروان لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره را دریافت کرد.

در بخش بازیگری زن هیئت داوران لوح تقدیر جشنواره را به سمیه قائمی برای بازی در نمایش کبوتری ناگهان از واحد مشهد و عاطفه هاشمیان برای بازی در پزشک نازنین از واحد مشهد اهدا کرد.

تندیس جشنواره و لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی را به سارا امیدوار برای بازی در نمایش بی شیر و شکر و پزشک نازنین از واحد مشهد و ندا عباسی برای نمایش ترنج از واحد مشهد و سپیده هرویان برای بازی در نمایش کبوتری ناگهان اهدا شد.

لوح تقدیر این جشنواره دربخش بازیگری مرد به محمود روح‌بخش در نمایش مناجات از واحد مشهد و امین یزدانی برای نمایش شب گربه زیر طاقی از واحد قوچان اهدا گردید.

لوح تقدیر و جایزه نقدی به پیشکسوتان نمایش احمد زعفرانی، غلامرضا یوسفی برای بازی در مسیر کوه‌های شاه جهان واحد اسفراین و مشهد و علیرضا فدوی برای نمایش سی اسفند سال کبیسه از واحد شیروان اهدا شد.

هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی این جشنواره را بدون اولویت به مهرداد خامسی برای نمایش جهان انزوا از مشهد، جلال کریم‌زاده برای نمایش ترنج از مشهد، علی جاوید برای نمایش بی‌شیر و شکر از واحد مشهد و حسن نامجو برای نمایش بی‌شیر و شکر از واحد مشهد اهدا کردند.

در بخش نویسندگی لوح تقدیر و جایزه نقدی به عباس جان فدا برای نمایش ترنج و در مسیر کوه‌های شاه جهان از واحد مشهد و اسفراین و حسین ابراهیمی برای نمایش وقتی پیرانا گرسنه می‌شود از واحد بیرجند تقدیم کرد.

در بخش کارگردانی نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی به ملیحه محمدی کارگردان نمایش وقتی پیرانا گرسنه می‌شود از واحد بیرجند و فرزاد علومی کارگردان نمایش مناجات از واحد مشهد اهدا شد.

دو نمایش مناجات و بی‌شیر و شکر از واحد مشهد، نمایش‌های برگزیده ششمین جشنواره تئاتر دانشجویی منطقه 9 دانشگاه  انتخاب شدند.

در ادامه هیئت منتقدان جشنواره در بخش طراحی صحنه از نمایش جهان انزوا جعفر حجازی تقدیر کرد و نمایش بی‌شیر و شکر مسعود صفری برگزیده بخش طراحی صحنه شد.

در بخش بازیگری زن از سپیده محمدی برای بازی در نمایش گفت‌وگو با باد تقدیر شد و زینب مشعل‌دار برای بازی در نمایش مناجات برگزیده شد.

در بخش بازیگری مرد از مهرداد رجبی‌خامسی برای نمایش جهان انزوا تقدیر شد و کامران اقتداری برای بازی در نمایش پزشک نازنین و بی‌شیر و شکر برگزیده شد.

کارگردان نمایش بی‌شیر و شکر در بخش کارگردانی تقدیر شد و فرزاد علوی کارگردان نمایش مناجات به عنوان کارگران برگزیده انتخاب شد.

هیئت منتقدان همچنین دربخش نویسندگی، از عطا حیرانی نویسنده نمایش مورد عجیب آقای اکرمن تقدیر کرد و نمایش برگزیده را نمایش بی‌شیر و شکر از واحد مشهد معرفی کرد.

انتهای پیام/70002/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول