اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی استقبال از برگزاری همایش‌های علمی دانشگاه آزاد گچساران

برگزاری همایش‌های علمی در دستور کار دانشگاه آزاد گچساران قرار گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: در پی استقبال کم‌نظیر برای شرکت در همایش‌های ملی این واحد دانشگاهی، برگزاری هر چه بیشتر این همایش‌های علمی و پژوهشی در دستور کار قرار می‌گیرد.

برگزاری همایش‌های علمی در دستور کار دانشگاه آزاد گچساران قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، آرمین محمودی امروز در جمع کارکنان و اساتید این واحد دانشگاهی با اشاره به برگزاری موفق دومین همایش ملی نفت، گاز و پتروشیمی در این واحد دانشگاهی اظهار کرد: کشور ما برای خروج از بن‌بست‌ها نیازمند نگاه علمی به مسایل روز است.

وی ابراز داشت: دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزاری همایش‌های ملی در زمینه‌های مختلف در راستای دستیابی به اهداف عالی علمی، پژوهشی و فرهنگی را در دستور کار دارد.

ضرورت روی‌آوردن به مباحث جدید و ارائه برنامه‌های پژوهش‌محور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با اشاره به برگزاری مطلوب دومین همایش ملی نفت، گاز و پتروشیمی در این واحد دانشگاهی افزود: این همایش ملی با معرفی مقالات برتر پس از دو روز به کار خود پایان داد.

محمودی دستاوردهای محققان را حاصل زحمات پژوهشی دانست و عنوان داشت: کشور ما برای خروج از بن‌بست‌ها نیازمند نگاه علمی به مسایل روز است.

وی معتقد است اگر دانشگاهیان و پژوهشگران به مباحث جدید و نو رو آورند، دسترسی به قله‌های دانش سهل‌تر می‌شود.

محمودی با بیان این‌که این نگاه علمی در دنیای امروز یک استراتژی مهم تلقی می‌شود، یادآور شد: دانشگاه آزاد گچساران ارائه برنامه‌های پژوهش‌محور را در دستور کار دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران و پژوهشگر برتر منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر تبدیل ایده به پدیده در نظام آموزشی اذعان داشت: تحقق این مهم با نگاه علمی میسور می‌گردد و در این مسیر باید تجربه‌ها را به چالش کشید.

محمودی خاطرنشان کرد: اشتباه کردن در جامعه دانشگاهی کمتر مورد انتظار است، چرا که نگاه جامعه به ما نگاه دانشگاهی بوده و اگر این قشر دچار لغزش شود به تمام لایه‌های جامعه سرایت می‌کند.

وی دانشگاه‌ها را مبلغ ایده‌ها دانست و گفت: ایده‌های کلیدی و کاربردی مورد انتظار ما بوده و این همایش‌ها می‌تواند به طرح ایده‌های نو پرداخته و گرهی از مشکلات کشور را بگشاید.

ارائه 800 مقاله به دومین همایش ملی نفت، گاز و پتروشیمی

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران نیز در این جلسه ابراز داشت: حوزه معاونت پژوهشی شامل بخش‌های متعددی بوده که هدف اصلی آن توجه و تولید پژوهش است.

عبدالرسول پوران‌فرد کل مقالات رسیده به این همایش را 800 مقاله علمی اعلام کرد و بیان داشت: 118 مقاله به صورت سخنرانی و 287 مقاله به شکل پوستر در این همایش دو روزه در میان استقبال کم‌نظیر علاقمندان ارائه شد.

وی تصریح کرد: مقاله برتر در رشته شیمی به شکل سخنرانی به آزاده دلاوری و به صورت پوستر به فرشاد کیانفر تعلق گرفت.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران ادامه داد: مقاله روح‌الله بخشی به شکل سخنرانی و مقاله علیرضا فولادی به شکل پوستر مقام برتر را در رشته مهندسی شیمی به خود اختصاص داد.

پوران‌فرد اذعان داشت: در رشته مهندسی نفت نیز مقاله لیلا جلالی به شکل سخنرانی و مقاله محمد باقرزاده به شکل پوستر به مقام برتر این رشته دست یافت.

انتهای پیام/82014/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول