اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 21 تیم دانشجویی و دانش‌آموزی

مسابقات دومینوی تاپلینگ در دانشگاه آزاد خمینی‌شهر برگزار شد

خبرگزاری فارس: برای آشنایی دانش‌پژوهان با مسابقات علمی و ورزشی، مسابقات دومینو با حضور 21 تیم دانشجویی و دانش‌آموزی در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر برگزار شد.

مسابقات دومینوی تاپلینگ در دانشگاه آزاد خمینی‌شهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، این دوره از مسابقات که با مشارکت انجمن دومینوی تبریز و با حضور 21 تیم در قالب تیم‌های دانشجویی و دانش‌آموزی در سالن ورزشی پوریای ولی دانشگاه برگزار شد، دانشجویان دانشگاه‌ها و دانش‌آموزان مدارس در قالب گروه‌های مجزا باهم به رقابت پرداختند.

علی اخوان، مسئول برگزاری مسابقات دومینو هدف، برگزاری این دوره از مسابقات را آشنایی جوانان با دومینو، بالابردن تمرکز، ایجاد روحیه مشارکت‌پذیری و ایجاد نظم گروهی برشمرد و تصریح کرد: مسابقات دومینوی تاپلینگ برای آماده‌سازی دانش‌پژوهان هرساله در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: در کنار این مسابقات اولین مسابقه برج‌سازی با دومینو برای نخستین‌بار در ایران نیز اجرا شد که مایه افتخار دانشگاه آزاد اسلامی است و در پایان مسابقات با حضور مسئولان، اساتید، سرپرستان تیم‌ها، دانشجویان و دانش‌آموزان با لوح تقدیر از تیم‌های برتر تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/63012/ذ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول