اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصمیم فدراسیون کشتی

داور قزوینی در رقابت‌های کشتی آزاد کشور قضاوت می‌کند

خبرگزاری فارس: با تصمیم فدراسیون کشتی کشورمان غلامرضا طاهرخانی داور قزوینی در رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان کشور قضاوت می‌کند.

داور قزوینی در رقابت‌های کشتی آزاد کشور قضاوت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، غلامرضا طاهرخانی که دارای مدرک درجه دو بین‌المللی کشتی است، در این مسابقات به همراه 17 داور دیگر از کشورمان کار قضاوت رقابت‌های کشتی آزاد را بر عهده می‌گیرد.

اما بدون شک حضور طاهرخانی این داور شایسته قزوینی در جریان رقابت‌های انتخابی تیم ملی به نوعی نشان می‌دهد که داوران قزوینی توانایی این را دارند که در سطح بالاتر به کار قضاوت بپردازند و البته این شایستگی هم در میان داوران کشتی آزاد قزوینی وجود دارد که تعدادشان به مراتب بیشتر از یک نفر باشد.

در هفتاد و سومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور طاهرخانی به همراه اردلان صاحب از خوزستان، عباس شجاعی  و محمد افتخاریان از فارس، سعید عباسی از قم، جواد کریمی و احمد حاج آقاپور از تهران، موسی بابایی از مازندران، محمد عادل‌پور از زنجان، حجت‌الله احمدی از ایلام که همگی دارای مدرک درجه یک هستند کار قضاوت این مسابقات را بر عهده دارند.

محمدرضا مستجیری از البرز، مهدی آقاولی از تهران، مزدک گیتی از همدان، امیرحسین رهنما از سمنان، اکبر نصیری از زنجان، هدایت قهری از هرمزگان، عبدالله افشار از مازندران و ایوب شریف‌زاده از آذربایجان غربی نیز داوران دارای مدرک درجه دو این رقابت‌ها هستند که کار قضاوت این دوره از رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان را عهده‌دار هستند.

البته با توجه به تصمیم فدراسیون کشتی کشورمان قرار است، بهمن طالبی به عنوان سرپرست فنی داوران و علی گرومردی از اردبیل و محمد ابراهیم امامی از تهران هم به عنوان اعضای کمیته فنی در این مسابقات کار نظارت بر داوران را بر عهده بگیرند.

رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور یادواره سرلشگر شهید عباس بابایی روزهای 24 و 25 اسفند ماه با حضور 231 کشتی‌گیر از 32 استان کشور به میزبانی قزوین برگزار می‌شود که البته در این بین تیم کشتی آزاد بزرگسالان قزوین با توجه به اینکه از امتیاز میزبانی بهره‌مند است با دو تیم در این مسابقات حضور پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/77004/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول