اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

میزبانی اصفهان در سال آینده حتمی شد

مشکلات مالی، مسابقات کشتی پایتخت‌‌های جهان را لغو کرد

خبرگزاری فارس: مسابقات کشتی پهلوانی سنگین‌ وزن‌های پایتخت‌های جهان به دلیل مشکلات مالی در سال جاری برگزار نشد اما قرار است در سال آینده به میزبانی اصفهان به انجام برسد.

مشکلات مالی، مسابقات کشتی پایتخت‌‌های جهان را لغو کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بر اساس هماهنگی‌های انجام شده قرار بود کشتی سنگین‌ وزن‌های پایتخت‌های جهان روزهای 18 و 19 اسفندماه سال جاری به میزبانی اصفهان برگزار شود.

با این حال فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی کشور سه هفته قبل اعلام کرد که این رقابت‌ها در سالن هفتم تیر تهران برگزار می‌شود، تا بحث میزبانی اصفهان ملغی شود.

در رابطه با لغو میزبانی اصفهان بحث‌های زیادی مطرح شد، اما در نهایت مسابقات در تهران نیز به انجام نرسید تا ابهاماتی در این باره به وجود بیاید.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی کشور با ارسال نامه‌ای به استاندار اصفهان و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان لغو میزبانی این شهر را به دلیل مشکلات مالی فدراسیون عنوان کرده است.

در نامه محمدرضا طالقانی عنوان شده که این فدراسیون به دلیل مشکلات مالی نتوانسته زمینه حضور کشتی‌گیران پهلوانی پایتخت‌های جهان را در کشورمان فراهم کند و از این رو تصمیم به لغو کردن مسابقات سال جاری گرفته است.

به گفته طالقانی این مسابقات سال آینده برگزار شده و طبق برنامه‌ریزی اولیه میزبانی آن به اصفهان می‌رسید.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول