اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کشتی استان کرمانشاه:

نخستین دوره مسابقات کشتی پهلوانی در کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت کشتی استان کرمانشاه گفت: نخستین دوره مسابقات کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای طی سال آینده در کرمانشاه برگزار می‌شود.

نخستین دوره مسابقات کشتی پهلوانی در کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدحسین محبی بعد از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان کرمانشاه، اظهار کرد: استان کرمانشاه از پتانسیل بالایی در رشته‌های انفرادی برخوردار است و در گذشته‌های نه‌چندان دور کشتی‌گیران، مربیان و داوران کرمانشاهی در سطح کشور، آسیا و جهان همیشه حرفی برای گفتن داشته‌اند.

محبی با ابراز تأسف از اینکه بر کشتی کرمانشاه چه گذشته که در حال حاضر حرفی برای گفتن در تیم ملی ندارد، تصریح کرد: باید همه اهالی کشتی دست به‌دست هم، صادقانه در راه اعتلای کشتی استان تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه کرمانشاه به‌عنوان استانی که همیشه کشتی در دستش بوده، شایستگی و لیاقت آن را دارد که نوجوانان، جوانان و بزرگسالان آن در میادین بزرگ بین‌المللی باز هم سرافراز و مقتدر باشند، گفت: باید کشتی‌گیران این استان سهمی در نواختن سرود پرافتخار و برافراشتن پرچم کشورمان در آن سوی مرزها را داشته باشند.

به گفته سرپرست هیئت کشتی استان کرمانشاه راه برون‌رفت کشتی کرمانشاه از وضعیت کنونی، آماده‌سازی زیرساخت‌ها و گروه‌های پایه‌ای است.

محبی ادامه داد: باید در هر وزن چند کشتی‌گیر شاخص و طراز اول داشته باشیم تا هیچ کشتی‌گیری احساس حاشیه امنیت نکند و بداند که اگر سعی و تلاش وافر نداشته باشد و در تمرینات کوتاهی و سستی کند، نمی‌تواند در عرصه کشتی قهرمانی باقی بماند.

وی آشنایی به دانش روز دنیا را مهم‌ترین عامل موفقیت در کشتی عنوان کرد و گفت: در تلاشیم آسیب‌ها و چالش‌های موجود را بشناسیم و برای چهار سال آینده کشتی استان، یک برنامه جامع و راهبردی تدوین کنیم.

محبی از همه صاحب‌نظران کشتی خواست که در راستای اعتلای کشتی کرمانشاه به کمک هیئت کشتی بیایند تا کشتی کرمانشاه به دوران طلایی خود برگردد.

سرپرست هیئت کشتی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: یکی دو سال وقت نیاز داریم تا زیرساخت‌های کشتی را فراهم کنیم و به نتیجه دلخواه برسیم.

وی با بیان این خبر که سال آینده نخستین مسابقات کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای را در کرمانشاه برگزار می‌کنیم، ادامه داد: در تلاشیم مسابقات بیشتری را برای ارتقاء سطح کشتی استان در کرمانشاه برگزار کنیم.

سرپرست هیئت کشتی استان کرمانشاه تاکید کرد: کشتی کرمانشاه رشد نخواهد کرد، مگر اینکه همه دست به‌ دست هم دهیم و با خرد و کار جمعی کشتی قهرمانی کرمانشاه را زنده کنیم.

محبی با بیان اینکه درب‌های هیئت کشتی بر روی همه باز است، خاطر نشان کرد: دست همکاری و یاری همه کسانی که می‌توانند کشتی کرمانشاه را کمک کنند، می‌فشاریم.

همچنین در ادامه این مراسم دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: طی 7 ماه گذشته، هیئت کشتی استان هفته‌ای نبوده که مسابقه برگزار نکند، هر چند که محدودیت‌های مالی زیادی گریبان‌گیر ورزش بوده، اما با حمایت‌های دوست‌داران کشتی ما کماکان توانسته‌ایم تمام مسابقات را برگزار کنیم، چرا که کشتی استان کرمانشاه طی چند سال اخیر از کمبود برگزاری مسابقات رنج می‌برد.

منصور کیانی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ اعتباری از سوی هیئت کشتی استان وصول نشده تصریح کرد: حدود 70 میلیون تومان را اسپانسرها و دوست‌داران کشتی استان متقبل شده و صرف برنامه‌های هیئت کرده‌اند.

وی با بیان این خبر که در سال آینده خانه کشتی کرمانشاه را تجهیز خواهیم کرد، گفت: این خانه فقط مختص به قهرمانان انتخابی اول تا ششم است.

انتهای پیام/2700/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول