اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 7 وزن

فرنگی کاران قم راهی پیکارهای کشتی قهرمانی کشور شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی استان قم از اعزام تیم هفت نفره قم به پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور خبر داد.

فرنگی کاران قم راهی پیکارهای کشتی قهرمانی کشور شدند

احمد رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه در ترکیب تیم کشتی فرنگی قم بهترین‌های این استان حضور دارند، تصریح کرد: این تیم مدعی و آماده برای کسب مدال در هر هفت وزن برابر حریفان خود به روی تشک خواهد رفت.

وی افزود: ترکیب کادر فنی و کشتی گیران قمی برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور در حالی مشخص شد که از ستاره کشتی فرنگی قم یعنی‌ هادی علیزاده پورنیا در این ترکیب بهره نبردیم تا این فرنگی کار ارزنده بیشتر استراحت کند.

دبیر هیئت کشتی استان قم افزود: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی کشورمان در امر برگزاری پیکارهای کشتی قهرمانی کشور در هر دو رشته آزاد و فرنگی، امسال نیز ابتدا رقابت‌های کشتی فرنگی به انجام می‌رسد و سپس مسابقات کشتی آزاد آماده میزبانی از آزادکاران مطرح کشور است.

وی افزود: فدراسیون کشتی امسال نیز به شکلی برنامه ریزی کرده بود که همین اتفاق بیافتد و ابتدا مسابقات کشتی فرنگی و در گام بعد رقابت‌های کشتی آزاد به انجام برسد اما رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور با چند روز تاخیر در تهران برگزار می‌شود.

رضایی بیان داشت: دلیل اینکه زمان برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی با آزاد تغییر کرد، انصراف میزبان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور از به انجام رساندن این مسابقات بود و بدین ترتیب فدراسیون کشتی زمان و مکان برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور را تغییر داد.

وی ابراز کرد: البته فدراسیون کشتی بلافاصله بعد از انصراف هیئت کشتی استان فارس از برگزاری مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور، دست به کار شد و تهران را به عنوان برگزار کننده این رقابت‌ها معرفی کرد و بدین ترتیب تیم‌های استان‌های مختلف رقابت‌های خود را از صبح فردا در تهران برگزار می‌کنند.

دبیر هیئت کشتی استان قم اظهار داشت: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشورمان از نوزدهم اسفندماه به مدت دو روز به میزبانی تهران برگزار خواهد شد و در آن فرنگی‌کاران استان‌های مختلف در هفت وزن در سالن کشتی مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر تهران برابر یکدیگر و به امید کسب مدال به روی تشک می‌روند.

وی یاد آور شد: در این دوره از رقابت‌ها تیم کشتی فرنگی قم نیز با ترکیبی متشکل از احمد میرباقری، یونس شعبانی، محمدعلی حیدری، امیرحسین مولایی، علی زینتی رفاه، یحیی جساس و مسعود فشکی در تلاش برای کسب مقام و قرار گرفتن بر روی سکو به مصاف حریفان خواهد رفت.

انتهای پیام/78002/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول