اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تلاش برای راهیابی به تیم ملی

7 آزادکار قم به مسابقات کشتی قهرمانی کشور معرفی شدند

خبرگزاری فارس: ترکیب نهایی تیم کشتی آزاد قم برای شرکت در پیکارهای کشتی قهرمانی بزرگسالان کشور در هفت وزن مشخص شد.

7 آزادکار قم به مسابقات کشتی قهرمانی کشور معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که از امروز پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور به میزبانی تهران به انجام می‌رسد، زمان و مکان برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور نیز از سوی فدراسیون کشتی اعلام شده و این رقابت‌ها این هفته برگزار خواهد شد.

بعد از اینکه فرنگی‌کاران مدعی عضویت در تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان رقابت‌های خود را در روزهای 19 و 20 اسفند ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار کنند، آزادکاران کشورمان نیز روزهای پایانی هفته جاری برای کسب عناوین برتر به روی تشک می‌روند.

پس از ارسال بخشنامه و برنامه مسابقات به هیئت‌های کشتی استان‌های سراسر کشور و اعلام شرایط برگزاری این رقابت‌ها، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور طی روزهای 23 تا 25 اسفندماه در قزوین برگزار می‌شود.

فدراسیون کشتی شرایط برگزاری و برنامه این مسابقات را در حالی به هیئت‌های استانی اعلام کرده است که هر استان مجاز است با یک تیم کامل در این مسابقات شرکت کند و تمام کشتی‌گیران باید دارای کارت بیمه ورزشی معتبر باشند.

این در حالی است که استان میزبان با دو تیم در این مسابقات حضور یافته و امتیازات آنان جداگانه محاسبه خواهد شد و کشتی گیران شرکت کننده در این مسابقات در اوزان 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم با دو کیلو ارفاق به رقابت می‌پردازند.

در حالی که این رقابت‌ها میدان جدال کشتی گیران رده سنی بزرگسالان قهرمانی کشور محسوب می‌شود، فدراسیون کشتی اعلام کرده است که کشتی‌گیران 18 سال به بالا مجاز به شرکت در این مسابقات هستند و از قم نیز یک تیم هفت نفره راهی این رقابت‌ها می‌شود.

در این دوره از رقابت‌ها تیم کشتی آزاد قم با ترکیب بیژن کردی در وزن 55 کیلوگرم، روح الله نعمتیان در وزن 60 کیلوگرم، محمد غدیری در وزن 66 کیلوگرم، سجاد محمدی در وزن 74 کیلوگرم، افشین سرلک در وزن 84 کیلوگرم، محمود بیگدلی در وزن 96 کیلوگرم و داوود یارجانعلی در وزن 120 کیلوگرم در تلاش برای کسب مقام و قرار گرفتن بر روی سکو به مصاف حریفان خواهد رفت.

این در حالی است که وزن‌کشی اوزان 55، 60، 66 کیلوگرم روز چهارشنبه بیست و سوم اسفند ماه و وزن کشی چهار وزن دیگر روز پنجشنبه بیست و چهارم اسفند انجام می شود و سه وزن اول روز پنجشنبه و چهار وزن دوم روز جمعه بیست و پنجم اسفند با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

این در حالی است که به نفرات اول، دوم و سوم این مسابقات حکم و مدال تعلق می‌گیرد و به فنی‌ترین کشتی‌گیران این دوره برابر جدول مسابقات حکم اهدا خواهد شد، ضمن اینکه مربی نمونه با نظر کمیته اجرایی مسابقات حکم دریافت خواهد کرد.

همچنین به بهترین تیم با نظر میزبان و کمیته اجرایی کاپ اخلاق اهداء خواهد شد و تیم‌های اول، دوم و سوم کاپ قهرمانی خواهند گرفت.

انتهای پیام/78002/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول