اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان قم:

کشتی آزاد قم نوید روزهای موفقی را می‌دهد / در فرنگی جزو برترین‌های کشور هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه قم در کشتی فرنگی جزو برترین‌های کشور است از روزهای موفق کشتی آزاد قم خبر داد.

کشتی آزاد قم نوید روزهای موفقی را می‌دهد / در فرنگی جزو برترین‌های کشور هستیم

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های ما در دوره چهار ساله جدید مسئولیت ریاست هیئت کشتی استان قم این است که فاصله موجود بین کشتی آزاد و فرنگی را پر کنیم.

وی ادامه داد: هر چقدر در کشتی فرنگی در کشور موفق هستیم و در میادین برون مرزی کسب افتخار می‌کنیم اما در مسابقات رشته کشتی آزاد توفیق چندانی به دست نیاورده‌ایم و هدف ما این است که با بهره‌گیری از دانش مربیان و اعزام‌های مختلف این کاستی را پوشش دهیم.

رئیس هیئت کشتی استان قم در ادامه به پیکارهای کشتی آزاد رده سنی نوجوانان کشور اشاره کرد و بیان داشت: این مسابقات از امروز در مسجد سلیمان برگزار می‌شود و حضور در این رقابت‌ها بر تجربه کشتی‌گیران رده سنی پایه یعنی نوجوانان می‌افزاید و می‌توان بعدها از همین نوجوانان برای درخشش در کشتی آزاد بزرگسالان کشور بهره برد.

وی ابراز داشت: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی کشورمان، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور به میزبانی هیئت کشتی استان خوزستان در شهرستان مسجد سلیمان استان خوزستان برگزار می‌شود و در آن برترین‌های کشور حضور دارند.

حلوایی در ادامه با اشاره به اوزان و شرایط سنی مسابقات یادآور شد: این دوره از مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان کشتی آزاد در اوزان 42، 46، 50، 54، 58، 63، 69، 76، 85 و 100 کیلوگرم بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این در حالی است که تنها کشتیگیران متولد یازدهم دی ماه سال 1374 تا دهم دی ماه سال 1376 مجاز به شرکت در این مسابقات هستند و کشتی‌گیران متولد یازدهم دی ماه سال 1376 تا دهم دی ماه سال 1377 نیز با رضایت‌نامه محضری ولی و گواهی پزشکی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

رئیس هیئت کشتی استان قم همچنین با بیان اینکه هر استان مجاز است با یک تیم کامل در این مسابقات شرکت کند، خاطرنشان کرد: این در حالی است که استان میزبان با دو تیم در این مسابقات حضور یافته و امتیازات آنان جداگانه محاسبه خواهد شد.

وی افزود: به نفرات اول تا سوم این مسابقات حکم و مدال، به تیم‌های اول تا سوم این مسابقات کاپ قهرمانی اهدا می‌شود و فنی‌ترین کشتی‌گیر برابر جدول مسابقات انتخاب و معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول