اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان تاکستان:

مسابقات کشتی چهارجانبه تاکستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان گفت: مسابقات چهارجانبه کشتی با حضور تیم‌های تهران، آمل مازندران و نیز تیم‌های شهرستان قزوین و تاکستان در این شهرستان عصر امروز برگزار می‌شود.

مسابقات کشتی چهارجانبه تاکستان برگزار می‌شود

فریبرز رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: انجمن پیشکسوتان تاکستان و مجموع ورزش بانوان شهرستان تاکستان به زودی توسط اداره ورزش و جوانان راه‌اندازی می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان با اشاره به دیدار دوباره مسئولان ورزش تاکستان با وزیر ورزش و جوانان افزود: در این دیدار مشکلات و موانع ورزش مورد بحث و بررسی قرار گرفته شد.

وی پیرامون برگزاری مسابقات ورزشی پیش‌رو در تاکستان عنوان کرد: مسابقات چهارجانبه کشتی عصر روز جمعه با حضور تیم‌های تهران، آمل مازندران و نیز تیم‌های شهرستان قزوین و تاکستان به میزبانی شهر تاکستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ساخت چمن مصنوعی فوتبال در تاکستان افزود: مسابقات جام‌ نوروز شهرستان تاکستان با همکاری هیئت روستایی و عشایری شهر تاکستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان عنوان کرد: این مسابقات به پاس یادواره هشت شهید کشتی‌گیر تاکستان برگزار می‌شود.

رحمانی عنوان کرد: همچنین مسابقات ووشو چندجانبه نیز هم‌زمان در روز جمعه 18 اسفند به میزبانی تاکستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه توسعه ورزش بانوان در شهرستان تاکستان افزود: تاکنون 11 رشته بانوان در شهرستان فعال شده است و قهرمانانی نیز تاکنون موفق به کسب جایگاه‌های ممتاز ورزشی شده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان عنوان کرد: همچنین مسابقات فوتبال نونهالان، نوجوانان و جوانان در ادامه هفته‌های گذشته به‌ میزبانی شهر تاکستان برگزار می‌شود.

رحمانی با اشاره به ارتقای جایگاه تیم بسکتبال شهر تاکستان به دسته دو کشور از دسته زیرگروه بیان کرد: مسابقات فوتبال شهر تاکستان امروز به پایان رسیده و تیم‌های منتخب معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به برپایی همایش پیاده‌روی در شهرستان تاکستان اذعان داشت: همایش پیاده‌روی شهرستان تاکستان صبح جمعه در «خورهشت» بخش مرکزی تاکستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان با بیان اینکه دو نفر از بازیکنان تیم بسکتبال تکماش استان قزوین از منتخبان بسکتبالیست تاکستان هستند، عنوان کرد: کلنگ احداث خوابگاه ورزشی بانوان شهرستان تاکستان نیز در بخش مرکزی شهرستان تاکستان به زمین زده شده است.

انتهای پیام/77005/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول