اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان خبر داد

کاهش قیمت 50 قلم کالا در استان

خبرگزاری فارس: مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان گفت: قیمت 50 قلم کالا در استان زنجان کاهش داشته است.

کاهش قیمت 50 قلم کالا در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، قاسم علی‌اکبری بعدازظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: قیمت سیب‎زمینی در استان زنجان 30 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه میانگین کاهش قیمت گوشت قرمز در بازار استان زنجان چهار درصد اعلام شده است، خاطرنشان کرد: نرخ انواع لاستیک نیز با کاهش یک درصدی روبه‏‌رو بوده است.

افزایش نرخ 13 قلم کالا در زنجان

مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان با بیان اینکه بر اساس بازرسی‏های صورت گرفته نسبت به بازرسی‎های دوره‏های قبل نرخ 13 قلم کالا افزایش یافته است، تصریح کرد: نرخ 13 قلم کالا نیز بدون تغییر مانده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس بازرسی‏های صورت گرفته از بازار زنجان قیمت هر کیلو بادام 38 هزار تومان و قیمت هر کیلو فندق نیز 28 هزار تومان اعلام شده است، عنوان کرد: بر اساس آخرین قیمت، گوشت ران گوسفندی در قصابی‏های مرکز شهر 30 هزار تومان و گوشت گوساله بدون چربی و استخوان 28 هزار تومان عرضه می‏شود.

بیش از 50 درصد گوشت عرضه شده در قصابی‏ها گوشت ماده است

علی‌اکبری با تأکید بر اینکه بیش از 50 درصد از گوشت‏های عرضه شده در قصابی‏ها گوشت ماده است، ادامه داد: قصابی‎ها گوشت ماده را به جای نر به مردم عرضه می‏کنند.

عرضه فراوان کالاهای اساسی در نمایشگاه بهاره زنجان

وی با تأکید بر اینکه بیشتر کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم از جمله گوشت، برنج و روغن در نمایشگاه بهاره در استان زنجان عرضه می‏شود، یادآور شد: این کالاها به وفور در نمایشگاه‏های بهاره توزیع می‏شود.

مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان با بیان اینکه وجود صف‏های طولانی برای خرید برنج یکی از مشکلات در نمایشگاه بهاره زنجان است، خاطرنشان کرد: اگر برنج مورد نیاز مردم در چند غرفه عرضه شود، مردم راحت‏تر به خرید خود می‏پردازند.

وی همچنین تأکید کرد: نرخ کیف و کفش عرضه شده در نمایشگاه‏های عرضه مستقیم استان زنجان تفاوتی با بازار ندارد.

واحدهای صنفی بدون پروانه تعیین تکلیف شوند

علی‌اکبری با اشاره به اینکه برخی از واحدهای صنفی در مجتمع‏های تجاری زنجان فاقد پروانه کسب هستند، اظهار داشت: با وجود اینکه این واحدها برای أخذ پروانه اقدام کرده‏اند، مشکلاتی هم بر سر راه آن‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول