اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری نشست پیشگیری از سوانح چهارشنبه آخر سال در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: قائم مقام مدیریت شهری جنوب تهران در نشست پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال ضمن تقدیر از همکاری نهادها، ‌خواستار تداوم تعاملات در ایام پایانی سال شد.

برگزاری نشست پیشگیری از سوانح چهارشنبه آخر سال در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران و به ‌نقل از روابط‌عمومی مدیریت شهری جنوب تهران، حسین خوش‌اقبال، قائم مقام شهردار منطقه 15 ساعاتی پیش در نشست پیشگیری از سوانح و حوادث چهارشنبه آخر سال که با حضور رؤسا، نمایندگان ادارات سطح منطقه و ارگان‌های خدمات‌رسان برگزار شد؛ ضمن تقدیر از همکاری و هماهنگی این نهادها، ‌خواستار تداوم تعاملات و همیاری در ایام پایانی سال شد.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی در این ایام حضور بیشتری دارند و تمام تلاش خود را در جهت امنیت منطقه و سلامتی شهروندان انجام خواهند داد تا زمینه را برای شروع با شکوه نوروز فراهم آورند.

قائم مقام منطقه با اشاره به اینکه هماهنگی و همفکری در جهت کمک به امنیت و سلامت شهروندان است، عنوان کرد: ‌در این راستا سعی ما بر این است که با بهره‌گیری از تجارب یکدیگر و رفع نقاط ضعف احتمالی که در سال‌های قبل وجود داشته و به کارگیری تمام توان و امکانات بتوانیم خاطره خوشی را برای شهروندان به یادگار بگذاریم.

 در ادامه جلسه، محمد دانشجو، سرکلانتر ششم فاتب ضمن تشکر از شهرداری به جهت برگزاری جلسه هماهنگی گفت: خوشبختانه امروز با تلاش دستگاه‌های اجرایی و به ویژه شهرداری، ‌محیطی ایمن در تمام زمینه‌ها که در شأن و شعور شهروندان باشد، محقق شده است.

وی افزود: پلیس ممانعتی برای شادابی و نشاط مردم ندارد و تنها تلاش ما بر این است که معابر اصلی شهر را باز نگهداریم و مانع ایجاد ترافیک در خیابان‌های اصلی باشیم.

این گزارش حاکی است، ‌در ادامه رؤسا و نمایندگان سازمان‌های آتش‌نشانی،‌ اورژانس،‌ پلیس راهور، ‌نیروی انتظامی و هلال احمر آمادگی کامل نیروهای حوزه خود را با تمام امکانات و تجهیزات لازم جهت برگزاری چهارشنبه آخر سال و ایجاد امنیت و سلامت برای شهروندان اعلام کرده و به بیان نقطه نظرات پیشنهادی خود در این زمینه پرداختند.

گفتنی است، ‌جمع‌آوری سطل‌های زباله مکانیزه و پیش‌بینی محل دپوی آنها در شب چهارشنبه آخر سال، ‌استقرار خودروهای آتش‌نشانی و اورژانس در نقاط حساس و پرخطر، اهدای خاموش‌کننده به شهروندان، ‌شست و شوی رفت و روب معابر بعد از پایان مراسم، ‌جمع‌آوری زباله‌های قابل اشتعال از معابر،‌ آماده باش نیروهای خدمات شهری و فضای سبز جهت جلوگیری از بروز آتش‌سوزی در بوستان‌ها و معابر، آماده‌باش پلیس راهور و نیروی انتظامی برای ممانعت از بروز مشکلات ترافیکی و حفظ امنیت در اماکن عمومی از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/2462/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول