اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه:

تدابیر لازم برای تأمین ایمنی ترافیک چهارشنبه آخر سال اندیشیده شد

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه گفت: تدابیر لازم برای تأمین ایمنی، آرامش و روان‌سازی‌ ترافیک چهارشنبه آخر سال اندیشیده شده است.

تدابیر لازم برای تأمین ایمنی ترافیک چهارشنبه آخر سال اندیشیده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، غلامعلی حبیبی‌منش ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان گناوه در حضور اعضای این شورا اظهار داشت: تمامی تدابیر لازم برای رفاه و آسایش حال شهروندان در چهارشنبه آخر سال مدنظر قرار گرفته است و باید ارگان‌های مربوطه به گونه‌ای عمل کنند که این روز برای مردم با آرامش و ایمنی کامل پشت سر گذاشته شود.

وی ادامه داد: نیروهای امنیتی شهرستان تمام توان خود را به کارگرفته تا از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری کنند چراکه افراد سودجویی هستند که بخواهند از این موقعیت به‌وجود آمده استفاده کرده و اخلالی در نظم عمومی شهر به‌وجود آورند.

رضا محمدی شهردار گناوه نیز با اشاره به روان‌سازی ترافیک درون شهری گفت: در راستای وظایف شهرداری در حوزه ترافیک شهری فعالیت‌های گسترده‌ای از جمله نصب چراغ‌های راهنما در سه تقاطع اصلی شهر، نصب چراغ‌های چشمک زن سه چشمی در چهل و پنج نقطه شهر، رنگ آمیزی جداول کل خیابان‌های سطح شهر و نصب سرعت‌گیر در تقاطع‌های حادثه خیز انجام شده است.

رئیس پلیس راهور شهرستان گناوه با اشاره به این‌که هرگونه اصلاح گذرها و دور برگردان‌هایی که مربوط به این حوزه کاری است باید زیر نظر و با کارشناسی فرماندهی راهبر انجام گیرد، افزود: حضور پلیس در سطح شهر خود یک عامل بازدارنده است و ما سعی می‌کنیم که جریمه کردن فرد خاطی را به عنوان آخرین راه حل در نظر بگیریم.

اسد تاجی‌پور تأکید کرد: هر سازمانی که عامل یا مانعی در سطح شهر ایجاد کرده که منجر به تصادف شود آن سازمان به عنوان مقصر معرفی می‌شود و تمام مسئولیت‌ها بر عهده آن است پس همه ارگان‌ها در رفع موانع ایجاد شده در سطح شهر تدابیر لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/66006/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول