اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان زنجان:

تلفات جانی، مهمترین بخش از خسارت‌های چهارشنبه آخر سال است

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان زنجان خسارت‌های بر جای مانده ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال را سه نوع اعلام کرد و گفت: تلفات جانی مهمترین بخش از خسارت‌های چهارشنبه آخر سال محسوب می‌شود.

تلفات جانی، مهمترین بخش از خسارت‌های چهارشنبه آخر سال است

جعفر کردلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به کشف‌های مواد محترقه صورت گرفته در استان اظهار داشت: 505 هزار و 801 عدد مواد محترقه در زنجان کشف و ضبط شده است.

*حوادث چهارشنبه‌سوری سه نوع خسارت بر جا می‌گذارد

وی خسارت‌های ناشی از حوادث آخرین چهارشنبه سال را سه نوع اعلام کرد و افزود: خسارت‌ها و تلفات جانی، مالی و خسارت‌های نامحسوس سه نوع خسارتی هستند که در این موقع از سال بر جا می‌ماند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان زنجان خسارت‌های جانی را شامل ناراحتی اعصاب، سوختگی و قطع عضو اعلام و اضافه کرد:‌ با وجود همه تاکیدات انجام گرفته این حوادث در سطح شهر روی می‌دهد.

وی خسارت‌های مالی را شامل آتش‌سوزی منازل، هزینه‌های درمانی، هزینه‌های آماده‌باش نیروی انتظامی و هزینه اتلاف وقت شهروند در راه‌بندان‌ها اعلام کرد.

*لزوم تغییر در فرهنگ چهارشنبه‌سوری

کردلو ایجاد رعب و وحشت عمومی، تشدید بیماری‌ها، تاثیر سوء روانی بر مادران باردار را جزو خسارت‌های نامحسوس دانست و ادامه داد: اگر تغییری در فرهنگ چهارشنبه‌سوری روی ندهد، شاهد اتفاقات و خسارت‌های زیاد مالی و معنوی خواهیم بود.

*تاثیرگذاری اقدامات فرهنگی

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به تغییرات صورت گرفته در فرهنگ زیرین جامعه در مورد رعایت ایمنی افزود: این موضوع بیانگر تاثیرگذاری اقدامات فرهنگی در این مسئله است.

وی هدف از اجرای طرح چهارشنبه آخر سال را روشنگری و تبلیغ آگاهی‌ها دانست و تصریح کرد: پلیس در این رابطه اقدامات فیزیکی و عملیاتی هم انجام می‌دهد.

*کشف 505 هزار نوع مواد محترقه

کردلو با یادآوری ضبط 505 هزار و 801 عدد مواد محترقه در زنجان گفت: این تعداد مواد محترقه از 27 توزیع‌کننده کشف و ضبط شده است.

وی با هشدار به جوانان در مورد شادی‌های غیرمتعارف تاکید کرد: یک لحظه شادی را با یک عمر معلولیت عوض نکنید.

انتهای پیام/73004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول