اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

برخی به فکر بهره‌برداری سیاسی از چهارشنبه آخر سال هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: برخی به فکر بهره‌برداری سیاسی از چهارشنبه آخر سال هستند و با تبلیغات در شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای به فکر آشوب و درگیری در کشور هستند.

برخی به فکر بهره‌برداری سیاسی از چهارشنبه آخر سال هستند

یدالله اکبرزاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: همه دستگاه‌ها و نهادها دست به دست هم می‌دهند تا با مدیریت فضای شهر در چهارشنبه آخر سال کمترین خطرات و حوادث ناشی از استفاده مواد محترقه و آتش‌زا را در این شهرستان شاهد باشیم.

وی افزود: چند سالی است که با استفاده از مواد محترقه و آتش‌زای دست‌ساز حوادث و لطمات جبران‌ناپذیری به افراد و خانواده‌ها وارد می‌شود که همه ناشی از عدم آگاهی و اقدامات خودسرانه است.

فرماندار آمل با اعلام اینکه عده‌ای به فکر بهره‌برداری سیاسی از چهارشنبه سوری بوده و با تبلیغات در شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای به فکر آشوب، بداخلاقی و درگیری در کشور هستند، ابراز داشت: ما نیز استفاده از مواد آتش‌زا، محترقه و منفجره در چهارشنبه آخر سال را به هیچ وجه نمی‌پسندیم و آن را کاری غلط و اشتباه می‌دانیم.

وی با اعلام اینکه در جلسات متعددی که با نیروی انتظامی و اعضای شورای تامین داشتیم تصمیمات خاصی به این منظور اتخاذ شده است، گفت: با همکاری آموزش و پرورش برای مدارسی که در نوبت عصر کلاس دارند نیز تصمیم‌گیری شده است تا دانش‌آموزان در کنار خانواده‌های‌شان به سر ببرند.

فرماندار آمل با اعلام اینکه با عوامل برهم زننده نظم جامعه و همچنین عاملان توزیع و فروش این مواد محترقه برخورد می‌شود، تصریح کرد: تاکنون در این زمینه در آمل اتفاقات بسیار خوبی افتاده و چندین هزار مواد محترقه کشف و ضبط شده و عوامل فروش آن دستگیر شدند.

وی همچنین از آماده‌باش کامل کلیه عوامل انتظامی و امنیتی در ایام چهارشنبه سوری در این شهر خبر داد.

نماینده عالی دولت در آمل با اشاره به اینکه در سطح شهر با نصب تابلوهای هشدار دهنده عواقب و اثرات استفاده از مواد آتش‌زا و محترقه برای اطلاع‌رسانی به نمایش درآمد تا افراد بیشتر مراقب بوده و بهتر قدر سلامتی خود را بدانند، گفت: از همه خانواده‌ها می‌خواهیم که در این ایام بیشتر از گذشته از فرزندان خود مراقبت کنند تا شاهد حوادث ناگواری در آستانه سال جدید نباشیم.

انتهای پیام/86012/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول