اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور

خیز بلند بسکتبالیست‌های تکماش قزوین برای قهرمانی

خبرگزاری فارس: برای تعیین تیم‌های اول تا سوم رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم بسکتبال تکماش قزوین به سوی قهرمانی گام بر می‌دارد‌.

خیز بلند بسکتبالیست‌های تکماش قزوین برای قهرمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تعیین رقابت‌های تیم‌های اول تا سوم لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور در حالی از امروز کلید می‌خورد که تیم بسکتبال تکماش قزوین‌ به مصاف تیم نیروی زمینی تهران خواهد رفت‌.

این دیدار که به میزبانی استان مازندران برگزار می‌شود به نوعی می‌تواند جهش بلندی برای بسکتبالیست‌های تیم تکماش قزوین باشد تا به سوی قهرمانی خیز بلند خود را بردارند‌.

در حالی که سه تیم تکماش قزوین‌، نیروی زمینی تهران و کاله آمل موفق شدند، در هفته‌های گذشته با شکست رقیبان خود جواز حضور در مسابقات سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور را به دست آورند، فدراسیون بسکتبال برای تعیین و مشخص شدن تیم‌های اول تا سوم این رقابت‌ها دست به کار شد تا تیم قهرمان این دوره از رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور مشخص شود‌.

تیم بسکتبال تکماش قزوین با تصمیم فدراسیون در حالی در دیدار نخست خود مقابل تیم نیروی زمینی تهران قرار می‌‌گیرد که در صورت برتری در دومین بازی خود به مصاف میزبان مسابقات تیم کاله آمل خواهد رفت‌.

شاگردان ابوالقاسم کیانی که فصل جاری در رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌‌های کشور عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشتند به طوری که در گروه سوم مرحله مقدماتی این مسابقات با 10 پیروزی متوالی و تنها با دو شکست و کسب 22 امتیاز مقتدرانه به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعدی این مسابقات شدند‌.

بازیکنان تیم بسکتبال تکماش قزوین در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور مقابل مس کرمان قرار گرفتند که اگر‌چه در بازی نخست خود مقابل این تیم تن به شکست دادند، اما در دو دیدار بعدی خود در سالن شهید بابایی قزوین نشان دادند که باخت مقابل این تیم کرمانی به طور تصادفی رقم خورده است، البته این گفته‌ها را بازیکنان تیم تکماش قزوین در دیدار سوم خود مقابل تیم مس اثبات کردند به نحوی که فاصله امتیازی آنان با نماینده کرمان بیش از 40 امتیاز بود‌.

شاگردان ابوالقاسم کیانی در بازی مرحله حذفی و پلی‌آف خود برای رسیدن به رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم قدرتمند فولاد نوین اصفهان قرار گرفتند و اگر‌چه بازی نخست خود را در اصفهان واگذار کردند‌، اما در دو دیدار بعدی خود موفق شدند با شکست این تیم جواز حضور در سوپرلیگ سال آینده را کسب کنند‌.

به هر حال تیم تکماش قزوین به همراه بازیکنان و کادر فنی خود در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور نشان داد که می‌تواند روی سکوی اولی قرار گیرد و از حق نباید گذشت که بازیکنان تکماش قزوین شایستگی قهرمانی این دوره از رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور را دارند‌.

انتهای پیام/77004/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول