اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تشخیص کادر فنی تیم ملی بسکتبال صورت گرفت

حضور بسکتبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی

خبرگزاری فارس: با تشخیص کادر فنی تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان بسکتبالیست شایسته قزوینی به اردوی آمادگی تیم ملی کشورمان دعوت شد.

حضور بسکتبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، میلاد یوسفی نوجوان ارزنده بسکتبالیست قزوینی که از مدت‌ها قبل در اردوی تیم ملی کشورمان حضور داشته است با توجه به درخشش خود در اردوهای قبلی، با تشخیص کادر فنی تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان به اردوی تیم ملی فرا خوانده شده است.

این نوجوان شایسته قزوینی به همراه 15 ورزشکار دیگر باید از فردا تا 18 اسفند ماه تمرینات خود را زیر نظر مربیان تیم ملی در تهران پیگیری کند.

یوسفی باید تمرینات خود را زیر نظر علی توفیقی سرمربی و بوبان میتف‌منش مربی و داوود پورکاوه و شهریار کریمی کمک مربیان تیم ملی برگزار کند.

پرویز بابان، سهیل فرهادی، علی محمدزاده وطن چی، بهزاد عزیزی، سیدابوالفضل سیدی، علیرضا بدیع‌الزمانی، کامیار صادق‌زاده، منصور توکلی، مبین شیخی، امیرحسین پوات، علی نصیری رینه، احمد قاطع، امیرحسین علیجان‌زاده، البرز رحمتی و امین توده زارع از دیگر بسکتبالیست‌هایی هستند که با تشخیص کادر فنی تیم ملی در این اردو حضور پیدا خواهند کرد.

اما میلاد یوسفی این نوجوان شایسته قزوینی که چند روز پیش به همراه تیم تکماش قزوین جواز حضور در رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور را به دست آورد، با توجه به انگیزه‌های بالا و نیروی جوانی خود می‌تواند بدون شک یکی از آینده‌داران این رشته ورزشی در سطح استان و حتی تیم‌های ملی بسکتبال کشورمان در رده‌های سنی بالاتر هم باشد.

یوسفی که علی‌رغم سن پایین خود، فصل جاری را به همراه تیم بسکتبال تکماش قزوین در رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور با موفقیت پشت سر گذاشت، گرچه در بیشتر دیدارهای این تیم از روی نیمکت نظاره‌گر بازی دیگر هم بازی‌های خود بود، اما به طور حتم حضور در تیم تکماش که در رأس مدیریت خود از وجود کادر فنی ارزشمندی همچون ابوالقاسم کیانی و مهدی نوروزی سود می‌برد به نوعی می‌تواند یک تجربه فوق‌العاده برای این نوجوان قزوینی به شمار برود.

وجود بازیکنان ارزشمندی همچون امیر طاهرخانی، مصطفی بهارلو، ناصر عمری، سعید باقری و دیگر بسکتبالیست‌های این تیم که با تعصب و جنگندگی راهی رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور شدند، همگی نشان از آن دارد که یوسفی افتخاری بزرگ را به همراه تیم تکماش قزوین در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور تجربه کرده است.

انتهای پیام/77004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول