اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت‌ها در مازندران

آمل و خوزستان در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ماندنی شدند

خبرگزاری فارس: در روز پایانی رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور برای تعیین تیم‌های رده پنجم تا هشتم، تیم‌های شهرداری رینه آمل و هیئت خوزستان سهمیه خود در این دوره از رقابت‌ها را حفظ کرده و ماندنی شدند.

آمل و خوزستان در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ماندنی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در روز پایانی رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور برای تعیین تیم‌های رده پنجم تا هشتم امروز دو دیدار در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) این شهرستان برگزار شد.

در نخستین دیدار روز دوم این مسابقات دو تیم قعر جدولی هیئت ایلام و پگاه فارس به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان نماینده فارس با نتیجه 76 بر 62 از سد حریف خود گذشت ولی این پیروزی در حفظ سهمیه شیرازی‌ها در لیگ برتر تاثیری نداشت.

در دومین دیدار نیز تیم میزبان شهرداری رینه که ماندن آن در لیگ برتر مسجل شده بود با تیم هیئت خوزستان روبه‌رو شد که در نهایت نمایندگان بسکتبال خوزستان توانستند با نتیجه 60 بر 56 تنها با چهار امتیاز اختلاف پیروز میدان لقب گیرند.

با پایان این رقابت‌ها که به صورت دوره‌ای دنبال شد به ترتیب تیم‌های هیئت خوزستان، شهرداری رینه آمل، پگاه فارس و هیئت ایلام رده‌های پنجم تا هشتم این مسابقات را از آن خود کردند.

با این وجود کارنامه این دوره از رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر کشور با ماندن آمل و خوزستان در این دوره از رقابت‌های کشوری و سقوط تیم‌های ایلام و فارس به مسابقات دسته یک بسکتبال با ویلچر کشور پایان یافت.

به گزارش فارس، تیم‌های شهرداری رینه آمل، هیئت خوزستان، پگاه فارس و هیئت ایلام رقابت‌های خود را از صبح روز جمعه در آمل آغاز کردند و شش دیدار در این دوره از مسابقات برگزار شد.

انتهای پیام/86012/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول