اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

پیگیری سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر ایران در مازندران

خبرگزاری فارس: با پایان روز نخست رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور برای تعیین تیم‌های رده پنجم تا هشتم، تیم شهرداری رینه آمل به دو پیروزی متوالی دست یافت.

پیگیری سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر ایران در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، روز نخست رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور برای تعیین تیم‌های رده پنجم تا هشتم به کار خود پایان داد که با کسب دومین پیروزی برای تیم میزبان شهرداری رینه همراه بود.

در دیدار نخست این دوره از رقابت‌ها هیئت ایلام، بسکتبالیست‌های خوزستان را با نتیجه 59 بر 53 در سالن دو هزار نفری پیامبراعظم (ص) شکست داد و شهرداری رینه آمل با نتیجه 68 بر 61 از سد پگاه فارس گذشت.

در دومین دیدار تیم‌ها که به صورت دوره‌ای دنبال می‌شود، پگاه فارس با هیئت بسکتبال خوزستان با یکدیگر دیدار کردند که در پایان تنها با شش اختلاف امتیاز در مجموع خوزستانی‌ها با نتیجه 74 بر 68 به نخستین پیروزی خود دست پیدا کردند.

در دیگر دیدار این مسابقات که به نوعی حساس‌ترین بازی روز نخست محسوب می‌شد، دو تیم شهرداری رینه آمل و هیئت ایلام که نخستین بازی خود را با پیروزی پشت‌ سر گذاشته بودند به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان علی ملکشاه در آمل توانستند در پایان با نتیجه نزدیک 57 بر 52 تنها با پنج اختلاف به دومین پیروزی متوالی خود دست پیدا کنند و از سقوط به دسته پایین‌تر خود را نجات دهند و حاشیه امن خوبی را برای خود ایجاد کردند.

آقا کوچکی رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور نیز در نخستین روز این دوره از رقابت‌ها از نزدیک بر عملکرد بسکتبالیست‌های جانباز و معلول کشورمان نظارت داشت.

این مسابقات به مدت دو روز در آمل ادامه می‌یابد که از صبح امروز آغاز شده و دو تیم هیئت ایلام و پگاه فارس در نخستین دیدار مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

در دومین و آخرین دیدار این روز نیز شهرداری رینه آمل با هیئت خوزستان دیدار می‌کند.

تیم‌های شهرداری رینه آمل، هیئت خوزستان، پگاه فارس و هیئت ایلام در این مسابقات می‌کوشند تا سهمیه لیگ برتری خود را برای فصل آینده حفظ کرده و در بین تیم‌های برتر کشور جای گیرند.

تیم‌های هفتم و هشتم این مسابقات نیز به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند.

انتهای پیام/86012/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول