اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر ایران:

بسکتبالیست آملی دبیر کمیته پیشکسوتان بسکتبال با ویلچر کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان ایران گفت: مسعود فلاح مربی و بسکتبالیست آملی، دبیر کمیته پیشکسوتان انجمن بسکتبال با ویلچر کشور شد.

بسکتبالیست آملی دبیر کمیته پیشکسوتان بسکتبال با ویلچر کشور شد

عباس آقاکوچکی عصر امروز در حاشیه برگزاری سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور برای تعیین تیم‌های رده پنجم تا هشتم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: بسکتبال با ویلچر آمل یکی از بازوهای پرتوان انجمن بسکتبال با ویلچر کشور محسوب می‌شود و در این شهرستان افراد زیادی برای ارتقای این رشته ورزشی گام برمی‌دارند.

وی ادامه داد: به همین منظور مسعود فلاح، مربی و بسکتبالیست آملی را به عنوان دبیر کمیته پیشکسوتان انجمن بسکتبال با ویلچر کشور برگزیدیم.

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان کشور با اعلام اینکه هم‌اکنون حکم مسئولیت و ابلاغ این بسکتبالیست آماده است، خاطر نشان کرد: منتظریم تا در مراسم رسمی حکم مسئولیت فلاح را به او ابلاغ کنیم که احتمالاً این امر در فینال رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر کشور در قم محقق می‌شود.

آقاکوچکی با تأکید بر اینکه این مربی درجه یک بسکتبال با ویلچر کشور علاوه بر عضویت در کادر فنی تیم شهرداری رینه آمل که در رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر کشور حضور دارد به عنوان بازیکن نیز در این تیم فعالیت دارد، تصریح کرد: امیدواریم از اندیشه‌های این بسکتبالیست با ارزش کشورمان برای ارتقای سطح کمی و کیفی چهار تیم ملی بسکتبال با ویلچر در رده‌های مختلف و دوره‌های مختلف پیشکسوتان بهره بگیریم.

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور در پایان یادآور شد: جا دارد از مسئولان اداره ورزش و جوانان و برگزارکنندگان مسابقات سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر کشور در آمل به دلیل مهیا کردن شرایط میزبانی در این شهرستان قدردانی شود.

انتهای پیام/86012/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول