اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان ایران:

قم میزبان مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال باویلچر شد

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان ایران گفت: مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور چهارشنبه هفته جاری به میزبانی قم برگزار می‌شود.

قم میزبان مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال باویلچر شد

عباس آقاکوچکی در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اشاره به در پیش بودن روزهای پایانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور در سال 91 اظهار داشت: مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور چهارشنبه هفته جاری به میزبانی قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره برگزاری تمام دیدارهای این رقابت‌ها به صورت دوره‌ای افزود: با این روش سعی داریم تا حقی از تیمی ضایع نشود و همه تیم‌ها با دخیل بودن کمترین شانس به جایگاه حقیقی خود دست پیدا کنند.

آقاکوچکی تصریح کرد: در مرحله نهایی تیم‌های ایثار قم، هیئت اراک، مخابرات اصفهان و مرحوم داداشی کهریزک با یکدیگر رقابت می‌کنند تا تیم‌های رده اول تا چهارم شناسایی شوند.

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان کشور با اشاره به میزبانی خوب آمل از مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر برای تعیین تیم‌های پنجم تا هشتم جدول یادآور شد: در این دوره از مسابقات که از جمعه گذشته به مدت دو روز در سالن 2هزار نفری پیامبر اعظم(ص) این شهرستان دنبال شد تیم‌های تیم‌های هیئت خوزستان، شهرداری رینه آمل، پگاه فارس و هیئت ایلام رده‌های پنجم تا هشتم این مسابقات را از آن خود کردند.

وی ابراز داشت: با این نتایج کارنامه مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور با حفظ سهمیه آمل و خوزستان در این دوره از رقابت‌های کشوری و سقوط تیم‌های ایلام و فارس به مسابقات دسته یک بسکتبال با ویلچر بسته شد.

آقاکوچکی با تاکید بر اینکه از نزدیک دیدارهای برگزار شده در آمل را نظارت داشتم، گفت: بازی‌ها در این دوره بسیار نزدیک و تنگاتنگ بود و تیمی همانند ایلام از منطقه محروم کشورمان توانست در آن خوزستانی را از پیش رو بردارد که از قطب‌های بسکتبال با ویلچر کشور است.

وی اذعان داشت: این امر نشان از بسط و گسترش بسکتبال با ویلچر در کشور دارد که پراکندگی زیادی را به وجود آورده زیرا قبلا این رشته ورزشی بیشتر در استان‌های خوزستان و زنجان متداول بود.

انتهای پیام/86012/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول