اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بسکتبال استان اردبیل:

بسکتبال اردبیل همچنان از نبود اسپانسر رنج می‌برد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بسکتبال استان اردبیل گفت: رشته پرطرفدار و دانشگاهی بسکتبال در استان اردبیل در مسیر توسعه خود از نبود اسپانسر و حامی رنج می‌برد.

بسکتبال اردبیل همچنان از نبود اسپانسر رنج می‌برد

حمید بایرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما در سال‌های اخیر سعی کردیم با همراهی دلسوزان این رشته ورزش بسکتبال را با جلب جوانان و نوجوانان مستعد توسعه دهیم به طوری که به رغم محدودیت منابع مالی سعی شده استعدادهای خوبی در این رشته شناسایی و نسبت به تمرین و به فعلیت رساندن استعداد آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

وی به استعفای مرتضوی رئیس هیئت بسکتبال استان و عهده‌داری سرپرستی این هیئت در ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: هرچند در جذب استعدادها و علاقمندی خانواده‌ها برای حضور فرزندان‌‌شان در این رشته ورزشی جزو استان‌های تراز اول کشور هستیم، اما از نظر قهرمانی ضعیف عمل کرده و به دلیل نبود حامی مالی جزو استان‌های بیستم به پایین هستیم.

دبیر هیئت بسکتبال استان اردبیل ضرورت حمایت استاندار، شورای شهر اردبیل، صاحبان صنایع و کارخانجات را از بسکتبال استان اردبیل یادآور شد و اظهار داشت: امیدواریم به جای سایر رشته‌ها یک بار سرمایه‌گذاری حمایتی خود را از بسکتبال انجام دهند که قطعاً در این زمینه نتیجه مثبت می‌گیرند.

بایرامی هشت بازیکن مستعد و توانمند رشته بسکتبال را در اردبیل یادآور شد و افزود: ما تیمی در لیگ بسکتبال کشور نداریم اما در زیر گروه فعالیت داریم به طوری که برای گروه‌های سنی مختلف تنها دو سالن آن هم با زمان‌های نامناسب تمرینی برای این رشته اختصاص دادند که بانوان ما در ساعت نامناسب و با حضور دو مربی فعالیت دارند.

وی از اختصاص بودجه ناچیز یک میلیارد و 200 میلیون تومانی ورزش و جوانان استان به هیئت‌ها و اختصاص مبلغ پایین‌تر به رشته بسکتبال خبر داد و گفت: به دلیل هزینه‌های بالای گاز و برق مصرفی در سالن‌های ورزشی با مشکلاتی روبرو هستیم، اما اداره ورزش و جوانان اردبیل در این زمینه یاریگر ما بوده و توانسته در حد امکان این هزینه‌ها را پرداخت و دغدغه‌های ما را برطرف کند.

وی به زمان نامناسب تمرینی بانوان آن هم در وسط ظهر و ساعات تهیه و تدارک ناهار اشاره کرد و ابراز داشت: اخیراً نایب رئیس هیئت را در گروه بانوان تعیین کردیم که امیدواریم با درایت خانم عظیمی بتوانیم مشکلات و نارسایی‌های بسکتبال بانوان را پیگیری کنیم.

بایرامی در ادامه از فعال بودن 9 رده سنی بسکتبال در استان اردبیل خبر داد و گفت: ما با هدف درآمدزایی برای تیم‌های تمرین کننده و نفرات آنها شهریه‌ای را تعیین کردیم تا بتوانیم به نحوی مشکل پیش آمده را برطرف کنیم.

خانه بسکتبال راه‌اندازی شود

دبیر هیئت بسکتبال استان اردبیل بیان داشت: به مانند سایر رشته‌ها پیشنهاد کردیم خانه بسکتبال در شهر اردبیل راه‌اندازی شود که مسئولان قول دادند بعد از تعطیلات نوروزی و آغازین روزهای سال آینده این خواسته را عملیاتی کنند.

بایرامی در پایان به خبرنگار فارس اظهار داشت: اگر این خانه بسکتبال مطلوب، مناسب و با برنامه‌ریزی اقدام‌ کند، قادر خواهیم بود بخش عظیمی از نارسایی‌های بسکتبال را برطرف کنیم.

انتهای پیام/62007/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول