اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای کسب عنوان‌های اول تا سوم

تیم بسکتبال تکماش قزوین به مصاف رقیبان خود می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال تکماش قزوین برای کسب عنوان‌های اول تا سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف رقیبان خود می‌رود‌.

تیم بسکتبال تکماش قزوین به مصاف رقیبان خود می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم بسکتبال تکماش قزوین برای کسب عنوان‌های اول تا سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف رقیبان خود می‌رود‌.

بسکتبالیست‌های تیم تکماش قزوین برای تعیین رقابت ‌عنوان‌های اول تا سوم مسابقات لیگ به ترتیب به مصاف تیم‌های نیروی زمینی و کاله مازندران می‌رود‌.

در این رقابت‌ها که به صورت متمرکز به میزبانی استان مازندران برگزار می‌شود، تیم تکماش قزوین روز 21 اسفند ماه به مصاف تیم نیروی زمینی تهران می‌رود و در دیدار دوم خود نیز 24 اسفند ماه پذیرای تیم کاله خواهد بود‌.

تیم بسکتبال تکماش قزوین که در این فصل از رقابت‌ها نمایش خیره کننده‌ای را از خود بر جای گذاشت در این فصل موفق شد پس از تمرینات سخت و پرتلاش در نهایت هفته گذشته با پیروزی بر تیم فولاد ماهان اصفهان جواز حضور در رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور را از آن خود کند‌.

تیم بسکتبال تکماش قزوین ‌در گروه سوم مرحله مقدماتی این رقابت‌ها موفق شد با کسب 10 پیروزی متوالی و کسب 22 امتیاز جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کند‌.

این تیم در دیدار مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها اگر‌چه مقابل تیم مس کرمان در بازی رفت بازنده شد‌، اما در دو دیدار بعدی خود با کسب دو نتیجه خیره‌کننده در بازی‌های دوم و سوم با اقتدار به برتری رسید تا در نهایت حریف تیم فولاد ماهان اصفهان در دیدار پلی‌آف باشد‌.

بسکتبالیست‌های تیم تکماش قزوین که در بازی نخست خود مقابل تیم فولاد ماهان در اصفهان بازی را با نتیجه نزدیک 74 بر 67 واگذار کردند ، در دیدار دوم خود با حمایت پرشور تماشاگران قزوینی در سالن شهید بابایی نماینده اصفهان را با نتیجه 75 بر 66 از پیش رو برداشتند تا در نهایت با اختلاف امتیاز بیشتر تکلیف تیم صعودکننده به مرحله بعدی این رقابت‌ها را به بازی سوم بکشانند‌.

شاگردان ابوالقاسم کیانی در تیم تکماش در بازی سوم و تعیین کننده به رقابت‌های سوپرلیگ باز هم درخشان ظاهر شدند و در حالی که در وقت‌های اضافه مقابل میهمان خود به نتیجه تساوی 68 بر 68 دست یافته بودند در وقت اضافه این دیدار موفق شدند بازی را با نتیجه 85 بر 79 به سود خود به پایان برسانند.

به هر حال تیم تکماش قزوین با استفاده از خلاقیت‌های فردی بازیکنان ارزنده خود و تجربه بالای ابوالقاسم کیانی و مهدی نوروزی سرمربی و سرپرست این تیم این قابلیت را دارد که عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور را از آن خود کند‌، اتفاقی که بدون شک دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول