اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بسکتبال گیلان:

لاهیجان میزبان بسکتبالیست‌های نوجوان گیلان شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بسکتبال گیلان گفت: رقابت‌های بسکتبال نوجوانان استان با حضور 10 تیم در لاهیجان آغاز شد.

لاهیجان میزبان بسکتبالیست‌های نوجوان گیلان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، طاهره ذین‌جنابی ظهر امروز در جریان برگزاری مسابقات نوجوانان گیلان در سالن مهر این شهر، اظهار کرد: مسابقات بسکتبال قهرمانی نونهالان استان که از روز پنج شنبه سوم اسفند ‌ماه جاری به مدت 9 روز در لاهیجان آغاز شده بود، پس از برگزاری 20 بازی به پایان رسید.

وی ادامه داد: در این مسابقات تیم‌های آرنای رشت، لنگرود، شماعی رشت، هیئت بندرانزلی و رودسر در گروه نخست حضور داشتند.

رئیس هیئت بسکتبال گیلان اضافه کرد: آستارا، لاهیجان، فراز آموزش و پرورش بندرانزلی، طلایی رشت و صومعه‌سرا در گروه دوم با هم به رقابت‌ پرداختند.

به گفته ذین‌جنابی، ابتدا در دیدار رده‌بندی تیم‌های بسکتبال نونهالان لاهیجان و بندرانزلی به مصاف هم رفتند که تیم لاهیجان موفق شد حریف خود را شکست دهد و به مقام سوم این رقابت‌ها دست یابد.

وی افزود: در دیدار فینال نیز دو تیم طلایی و آرنای رشت به مصاف یکدیگر رفتند که تیم آرنا توانست با شکست حریف خود به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.

*برگزاری رقابت‌های بسکتبال نوجوانان در لاهیجان 

رئیس هیئت بسکتبال گیلان با اشاره به برگزاری مسابقات بسکتبال نوجوانان گیلان، اضافه کرد: این مسابقات تا 20 اسفند‌ ماه با حضور 10 تیم در دو گروه پنج تیمی به میزبانی شهر لاهیجان در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی مهر این شهر در حال برگزاری است.

به گفته وی، در این مسابقات تیم‌های آرنای رشت، فراز آموزش و پرورش بندرانزلی، شماعی رشت، کوچصفهان و تالش در گروه نخست حضور دارند.

ذین‌جنابی تیم‌های حاضر در گروه دوم را لاهیجان، طلایی رشت، بندرانزلی ، لنگرود و صومعه‌سرا عنوان کرد.

* برگزاری مسابقات قهرمانی بسکتبال جوانان گیلان در صومعه‌سرا

وی از برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان گیلان در صومعه‌سرا خبر داد و گفت: این رقابت‌ها از روز 24 اسفند‌ ماه جاری با حضور هفت تیم در سالن شهدای صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تیم‌های بسکتبال رودسر، بندرانزلی و تیم‌های دوم و سوم قهرمانی جوانان رشت در گروه نخست و تیم‌های صومعه‌سرا، لاهیجان و قهرمان جوانان رشت در گروه دوم قرار دارند.

ا‌نتهای پیام/84002/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول