اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در طرح توسعه فدراسیون جهانی

دو نونهال قزوینی در رقابت‌های انتخابی پینگ‌پنگ شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: به منظور حضور در طرح توسعه فدراسیون جهانی دو نونهال قزوینی در رقابت‌های انتخابی پینگ‌پنگ کشور شرکت می‌کنند.

دو نونهال قزوینی در رقابت‌های انتخابی پینگ‌پنگ شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سامان خان‌زاده و رضا گنجی دو تنیسور نونهال قزوینی هستند که به نمایندگی از استان قزوین در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده‌اند.

به هر حال با توجه به اینکه هیئت تنیس روی میز قزوین خان‌زاده و گنجی را برای حضور در طرح توسعه فدراسیون جهانی انتخاب کرده است، به نظر می‌رسد این دو ورزشکار از آمادگی مطلوبی برخوردار هستند و می‌توانند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

رقابت‌های انتخابی تنیس روی میز نونهالان کشور در حالی با حضور منتخبان استان‌های کشور در تهران برگزار می‌شود که به طور قطع این مسابقات با توجه به حضور نفر برتر در مسابقات جهانی باید در سطح بالایی برگزار شود.

ورزش تنیس روی میز در سال‌های اخیر در استان قزوین از رشد و پیشرفت قابل قبولی برخوردار بوده است، به طوری که میزبانی هشت دوره رقابت‌های بین‌المللی جام فجر که هر سال به طور مداوم با حضور تنیسورهای کشورهای مطرح خارجی از جمله روسیه و بلاروس در قزوین پیگیری شده است نشان از بالندگی ورزشکاران این رشته ورزشی در سطح استان دارد.

حضور تنیسورهای استان قزوین در اردوی تیم ملی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سال‌‌های اخیر در دو بخش مردان و زنان حکایت از آن دارد که ورزشکاران این رشته ورزشی در این سال‌ها با درخشش قابل توجه خود نقش مهمی را در ارتقا و بالا بردن تنیس روی میز استان داشته‌اند.

حضور علیرضا بیگدلی در اردوی آماده‌سازی تیم ملی تنیس روی میز جوانان کشور در اصفهان در حال حاضر به خوبی از آن حکایت می‌کند که سرمایه‌گذاری روی سنین پایه در هیئت تنیس روی میز استان مفید بوده است، زیرا بیگدلی در سال‌های نه چندان دور فعالیت خود را از سنین پایه آغاز کرد تا در این روزها یکی از اعضای ثابت تیم ملی باشد.

حضور محسن شیشه‌گرها هم به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان یکی دیگر از افتخارات این رشته ورزشی در سطح استان محسوب می‌شود، به طوری که شیشه‌گرها چند سالی است که به طور مستمر هدایت تیم ملی جوانان کشورمان را در مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی بر عهده دارد.

حضور تیم هیئت تنیس روی میز قزوین در رقابت‌های لیگ برتر جوانان و امیدهای کشور نیز جای خوشحالی دارد، زیرا این تیم در حال حاضر نایب قهرمانی خود را در این مسابقات پس از تیم پتروشیمی بندر ماهشهر مسجل کرده است.

انتهای پیام/77004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول