اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رقابت 8 تیم

پیکارهای پینگ‌پنگ کشوری جام فجر در قم آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم از آغاز پیکارهای پینگ‌پنگ کشوری جام فجر به میزبانی شهر مقدس قم خبر داد.

پیکارهای پینگ‌پنگ کشوری جام فجر در قم آغاز شد

عباس اشعری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: میزبانی رقابت‌های رسمی و مهمی همچون جام فجر می‌تواند فرصت‌های بسیار خوبی را برای معرفی توانمندی پینگ‌پنگ قم و همچنین استعدادهای نهفته ورزشکاران قمی ایجاد کند، اتفاقی که در سال‌های اخیر به خوبی رخ داد و برای رشد و پیشرفت پینگ‌پنگ قم مفید و موثر واقع شد.

وی بیان کرد: در سه سال اخیر همواره میزبان رقابت‌های پینگ‌پنگ قهرمانی کشور بوده‌ایم، مسابقاتی که در هر دو بخش دختران و پسران برگزار شد و میزبانی مسابقات رده‌های سنی هر دو بخش را بر عهده گرفتیم تا میدان خوبی برای عرض اندام پینگ‌پنگ قم باشد.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم ادامه داد: در برنامه‌های متنوعی که به مناسبت گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران پیش‌بینی کرده بودیم، برگزاری پیکارهای جام فجر از جمله رقابت‌های مهم این هیئت به شمار می‌رود.

وی عنوان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی هیئت پینگ‌پنگ استان قم و در تعامل با هیئت‌های پینگ‌پنگ چند استان مطرح کشور قرار شد رقابت‌های قهرمانی پینگ‌پنگ کشوری جام فجر در دهه سوم بهمن ماه به میزبانی هیئت پینگ‌پنگ قم در سالن شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی برگزار شود که میدان مهمی برای پینگ‌پنگ‌بازان آینده دار قم خواهد بود.

اشعری ابراز کرد: رقابت‌های پینگ‌پنگ جام فجر با شرکت‌ تیم‌های پینگ‌پنگ استان‌های تهران، البرز، اصفهان، همدان، خوزستان، قزوین، مرکزی و قم برگزار می‌شود و عموم علاقمندان به پینگ‌پنگ می‌توانند به صورت رایگان این رقابت‌ها را تماشا کنند.

وی یاد آور شد: این مسابقات در دو رده سنی خردسالان و نونهالان با حضور تیم‌های مطرح کشور از امروز در سالن شهید محمدی آغاز می‌شود و تیم‌ها و نفرات شرکت‌کننده به صورت تیمی و انفرادی در تلاش برای کسب عناوین برتر با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

اشعری در ادامه با اشاره به توفیقات پینگ‌پنگ قم در سال جاری بیان داشت: برگزاری رقابت‌های دختران و پسران در سطح استان به منظور شناخت تیم‌های اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور، حضور در مسابقات لیگ دسته اول پینگ‌پنگ بزرگسالان و لیگ برتر نوجوانان و جوانان از جمله مهم‌ترین بخش‌های عملکرد هیئت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول