اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان خبر داد:

احداث کمپ بین‌المللی تنیس روی میز فولاد ماهان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: اگر شرایط فراهم شود یک رخداد بی‌نظیر برای تنیس روی میز استان در سال آینده رخ می‌دهد و آن هم احداث کمپ بین‌المللی تنیس روی میز فولادماهان است.

احداث کمپ بین‌المللی تنیس روی میز فولاد ماهان

مهدی تکابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: زمانی که به هیئت تنیس روی میز استان آمدم یک سری برنامه‌ریزی کامل راجع به برگزاری مسابقات در رده‌های سنی مختلف تدوین و همه مسابقات در موعد مقرر برگزار شد که آخرین دوره‌اش جمعه گذشته در رده سنی جوانان به سرانجام رسید.

وی با اشاره به اینکه رنکینگ مسابقات برای بازیکنان استان ایده جدیدی بود که در مسابقات رده‌های سنی مختلف اجرا شد، افزود: در این شش ماه نزدیک 15 دوره مسابقه استانی برگزار نمودیم و در سال آینده 40 دوره برگزاری مسابقات را در کارنامه داریم.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با اشاره به اینکه فدراسیون هم برای مسابقات کشوری رنکینگ ندارد، گفت: با تشکیل این رنکینگ، امتیاز قهرمان استانی که در بخش انفرادی به طور اتفاقی از رندوم خارج شده مطابق رنکینگ جهانی به سال‌های بعدی منتقل می‌شود.

وی با اشاره به میزبانی هیئت تنیس روی میز افزود: اصفهان در دو نوبت میزبانی اردوی تیم ملی نونهالان کشور را داشته است و دو نفر از مربیان اصفهانی را در کنار تیم ملی گذاشتیم که تجربه کسب کنند.

تکابی با بیان اینکه میزبانی باشگاه گیتی پسند به هیئت کمک بسیاری کرد،گفت: در این اردو از 10 بازیکن اصفهانی استفاده کردیم و در حال حاضر میزبان تیم ملی جوانان هستیم که این اردو از چهاردهم اسفند آغاز شده و تا یک هفته ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این اردو 18 بازیکن حضور دارند که از این تعداد هشت نفر از آنها اصفهانی هستند که زیر نظر محسن شیشه‌گرها به تمرین‌های خود می‌پردازند که در این بین دو نفر از مربیان خوب اصفهانی به نام‌های احمد طقرلیان و سید علیرضا زیبا کلام در کنار تیم ملی جوانان حضور دارند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان تصریح کرد: در مسابقات لیگ برتر جوانان و امید در بخش آقایان تیم استان اصفهان به مقام سومی کشور رسید و تیم فولاد بانوان ماهان که ندا شهسواری که در المپیک حضور داشت بهره می‌برد توانست در دور رفت لیگ برتر کشور صدرنشین شود که در این رقابت‌ها ماهان در حساس‌ترین دیدار در کرمان توانست با حساب 5 بر 4 تیم مس این شهر را شکست دهد.

وی با بیان اینکه نظر مدیرعامل فولاد ماهان برای تیم‌داری در رشته تنیس روی میز مساعد است افزود: یک برنامه جامع راهبردی را به محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه ارائه دادیم و وی از این موضوع استقبال کرده و این برنامه را به معاون فنی باشگاه فولاد ماهان ارجاع داده است.

تکابی گفت: برای سال آینده یک برنامه مفصل داریم و آن هم احداث کمپ بین‌المللی تنیس روی میز فولاد ماهان در خانه تنیس روی میز اصفهان است که قرار است این کمپ در فدراسیون جهانی ثبت شود.

وی با بیان اینکه اگر این اتفاق رخ دهد یک رخداد بی‌نظیر برای تنیس روی میز است، گفت: در این کمپ تمرینی اصفهان می‌تواند علاوه بر میزبانی اردوهای تیم ملی، میزبانی دیگر کشورها را نیز به عهده بگیرد که از نظر درآمدزایی و اعتبار ورزشی بسیار مفید است.

انتهای پیام/63020/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول