اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان:

تیم تنیس روی میز علیصدر با کمترین هزینه به جنگ تیم‌های پر هزینه رفت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه تیم فوتسال علیصدر همدان با بیان این‌که تنیس روی میز علیصدر با کمترین هزینه به جنگ تیم‌های پر هزینه رفت، گفت: هزینه خرید یک بازیکن بعضی از تیم‌ها با کل تیم ما برابری می‌کند.

تیم تنیس روی میز علیصدر با کمترین هزینه به جنگ تیم‌های پر هزینه رفت

عبدالرضا رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان درباره تشکیل تیم تنیس روی میز اظهار داشت: پیرو در خواست هیئت تنیس روی میز استان و مطرح شدن این درخواست در هیئت مدیره باشگاه علیصدر به ریاست حسن اسلامیان مقرر شد که تیم تنیس روی میز نیز زیر نظر باشگاه علیصدر اداره شود.

وی افزود: سال گذشته با 50 میلیون تومان، این تیم را از لیگ دسته اول کشور به لیگ برتر رساندیم.

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان با بیان این‌که تیم تنیس روی میز علیصدر همدان از 70 درصد بازیکنان بومی تشکیل شده است، به خبرنگار ورزشی فارس گفت: کل هزینه ما در سال‌جاری برای لیگ برتر 90 میلیون تومان بوده و چیزی کمتر از فوتسال برای این تیم هزینه نکرده‌ایم و این در حالی است که بعضی از تیم‌ها برای خرید یک بازیکن 150 میلیون تومان هزینه کرده‌اند.

وی درباره تنیسورهای این تیم اظهار داشت: با افتخار باید بگوییم که تیم علیصدر همدان از پنج بازیکن خوب خود سه تنیسور همدانی در ترکیب تیم دارد.

رضاییان خاطرنشان کرد: در کنار سه بازیکن مطرح و آینده‌دار ورزش همدان علیرضا ملارجبی، علیرضا رهبر، پیمان نوروزی امسال با استفاده از تجربیات و هدایت نادر شاملو مربی تیم ملی نوجوانان ایران که از مربیان زحمت‌کش بومی همدانی است‏، همچنین عادل رکن‌شریفی، مربی جوان و خوش‌آتیه همدانی به عنوان کمک‌مربی‏، تیم خوبی راهی رقابت‌های لیگ برتر کردیم.

وی درباره تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر گفت: در ابتدا هشت تیم بودند که دو تیم آن انصراف دادند و به شش تیم کاهش یافت و در حال حاضر تیم‌های نفت سپاهان، پتروشیمی بندر امام، باشگاه دی، دانشگاه آزاد اسلامی، پتروشیمی نوری بوشهر و علیصدر همدان در لیگ برتر حضور دارند.

مدیرعامل باشگاه تیم فوتسال علیصدر همدان درباره احتمال سقوط علیصدر در فصل جاری به لیگ دسته اول عنوان کرد: به علت انصراف دو تیم از لیگ برتر شاید تیم سقوط‌ کننده نداشته باشیم و یا حداقل یک تیم از شش تیم به لیگ دسته اول سقوط کند که مطمئن باشید آن تیم ما نخواهیم بود.

وی تأکید کرد: ما در دور رفت تمام بازی‌های خود را واگذار کردیم و در دور برگشت دو برد خوب کسب کردیم و الان در مکان پنجم جدول حضور داریم.

رضاییان با اشاره به مبلغ قرارداد بازیکنان علیصدر نیز گفت: مبلغ قرارداد بازیکنان ما چیزی بین پنج میلیون تا هشت میلیون تومان است، این بازیکنان در رنکینگ کشوری اول تا سی‌ام هستند، در صورتی که بازیکنان تیم‌های صدرنشین همگی اول تا دهم رنکینگ کشور هستند.

وی با اشاره به این‌که بودجه ما بسیار محدود است، تصریح کرد: تیم‌ها هزینه‌های بالایی کرده و فقط برای قهرمانی گام به رقابت‌ها گذاشته‌اند، در حالی که تیم ما از نیروهای بومی بهره می‌برد و همین نفرات بودند که تیم را از لیگ یک به لیگ برتر آوردند.

مدیرعامل باشگاه تیم فوتسال علیصدر همدان در پایان با بیان این‌که هیچ مشکلی از لحاظ حمایت‌ها از نظر علیصدر نداشته‌ایم، گفت: هدف شرکت سیاحتی علیصدر علاوه بر بحث گردشگری استان کمک در بحث ورزشی و فرهنگی است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

انتهای پیام/89018/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول