اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان:

زمانی تنیس روی میز استان تنها یک مکان کوچک در سالن تختی بود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان گفت: زمانی تنیس روی میز استان تنها یک مکان کوچک در سالن تختی بود اما در حال حاضر از وضعیت خوبی برخوردار است.

زمانی تنیس روی میز استان تنها یک مکان کوچک در سالن تختی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا ساکت دقایقی پیش در اردوی تیم ملی جوانان که در خانه تنیس روی میز اصفهان تشکیل شده حضور یافت و پیرامون هیئت تنیس روی میز این استان اظهار کرد: زمانی تنیس روی میز استان تنها یک مکان کوچک در سالن تختی بود، اما با روی کار آمدن تکابی رئیس هیئت تنیس روی میز استان خانه تنیس روی میز راه‌اندازی شده و ملی‌پوشان و جوانان به راحتی می‌توانند در این مکان تمرین کنند.

به گزارش فارس، اردوی تیم ملی جوانان روز دوشنبه هفته جاری به پایان می‌رسد و اردوی تیم ملی بزرگ‌سالان نیز از 22 اسفندماه به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

محمدرضا حنطه سرمربی تیم ملی تنیس روی میز جوانان از شرایط برگزاری اردو و میزبانی اصفهان ابراز رضایت کرد و افزود: دو بازیکن اصفهانی به نام‌های محمدرضا حنطه و سجاد حسینی در این اردو از شانس بسیاری برای ملی پوش شدن برخوردارند.

گفتنی است در اردوی تیم ملی تنیس روی میز جوانان 20 بازیکن حضور دارند و خود را برای رقابت‌های آسیایی قطر آماده می‌کنند و 10 اصفهانی نیز برای کسب تجربه در این اردو حضور دارند.

انتهای پیام/63020/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول