اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سه روز رقابت به میزبانی همدان

برترین‌های لیگ برتر تنیس روی میز بانوان معلول کشور معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان همدان گفت: ششمین دوره لیگ برتر مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بانوان معلول کشور که طی سه روز به میزبانی همدان در جریان بود با اعلام تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

برترین‌های لیگ برتر تنیس روی میز بانوان معلول کشور معرفی شدند

ناصر احمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده در ماه‌های اخیر برای میزبانی دور برگشت لیگ برتر مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بانوان معلول کشور، با موافقت انجمن تنیس روی میز فدارسیون جانبازان و معلولان کشور میزبانی این رویداد ورزشی به همدان واگذار شد و طی سه روز و از اول اسفند ورزشکاران لیگ برتری در همدان با یکدیگر به رقابت‌ پرداختند.

وی افزود: در این رقابت‌های سه روزه 80 ورزشکار در قالب 20 تیم از 10 استان کشور حضور داشتند و در چهار بخش نشسته و ایستاده رده جوانان و همچنین نشسته و ایستاده رده بزرگسالان در ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب شهر همدان به مبارزه پرداختند.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان همدان  تصریح کرد: در پایان این مسابقات و با احتساب بازی‌های دور رفت که به میزبانی خوزستان برگزار شده بود، در رده نشسته جوانان تیم اصفهان قهرمان شد، تیم خراسان رضوی به عنوان دومی دست یافت و تیم خوزستان در جایگاه سوم ایستاد.

وی ادامه داد: در قسمت ایستاده رده سنی جوانان در نهایت بعد از انجام شش بازی رودرو تیم میزبان همدان موفق شد در مجموع دیدارهای رفت و برگشت با اقتدار قهرمان شود و تیم استان مرکزی به عنوان دومی دست یافت و تیم خراسان رضوی به مقام سوم بسنده کرد.

احمدیان ابراز داشت: در رده سنی بزرگسالان تعدد تیم‌های شرکت کننده باعث شد تا بازی‌های زیادی در این رده در دو بخش ایستاده و نشسته انجام شود و در پایان مسابقات بخش ایستاده رده سنی بزرگسالان با انجام 28 مسابقه تیم خوزستان که از بازیکنان ملی‌پوش زیادی بهره می‌برد در جایگاه نخست ایستاد، تیم خراسان رضوی نایب قهرمان شد و تیم میزبان همدان به عنوان سومی اکتفا کرد و همچنین تیم‌های مرکزی، گیلان، مازندران و زنجان به ترتیب در رده‌های چهارم تا هفتم قرار گرفتند.

وی یادآور شد: در قسمت نشسته رده سنی بزرگسالان بعد از انجام 30 مسابقه و در مجموع مسابقات دور رفت و برگشت تیم آسایشگاه خیریه کهریزک به عنوان قهرمانی دست یافت، تیم نیکوکار رعد کرمان در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم همدان مقام سومی را از آن خود کرد و همچنین تیم‌های مازندران، خوزستان و مرکزی در جایگاه چهارم تا ششم ایستاد.

به گفته رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان همدان میزبانی این مسابقات با همکاری بسیار نزدیک اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین هیئت تنیس روی میز استان همدان برگزار شد که با قرار دادن تجهیزات و امکانات این میزبانی به نحو احسن و با رضایت‌مندی مربیان، سرپرستان و بازیکنان حاضر در این رقابت‌ها را به همراه داشت.

دور برگشت ششمین دوره لیگ برتر مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بانوان معلول کشور از روز اول تا سوم اسفند ماه  با حضور 80 ورزشکار در قالب 20 تیم از 10 استان کشور طی سه روز به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در جریان بود و با اعلام نفرات برتر در چهار بخش نشسته و ایستاده رده جوانان و همچنین نشسته و ایستاده رده بزرگسالان به پایان رسید.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول