اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان خراسان رضوی در همدان:

لیگ برتر تنیس روی میز بانوان معلول در سطح بالا برگزار شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان معلول خراسان رضوی گفت: لیگ برتر امسال با حضور تیم‌های خوب و آماده برگزار شد و این موضوع باعث شده بود تا لیگ از سطح کیفی خوبی برخوردار باشد.

لیگ برتر تنیس روی میز بانوان معلول در سطح بالا برگزار شد

عفت برنا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: ششمین دوره لیگ برتر مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بانوان معلول، امسال نسبت به دوره‌های گذشته از کیفیت خوبی برخوردار است و دور برگشت این مسابقات با تغییرات در نفرات تیم‌ها همراه بوده است.

وی افزود: رشته تنیس روی میز در بین معلولان یکی از رشته‌های پرطرفدار محسوب می‌شود و بانوان که محدودیت‌های زیادی در بحث ورزش دارند در این رشته مشکلات کمتری دارند و از استقبال خوبی بین بانوان معلول برخوردار است.

سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان معلول خراسان رضوی با اشاره به استعدادیابی برای کشف نخبگان تنیس روی میز تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ابتدای سال با حضور در مدارس خاص و توان‌خواهان نسبت به شناسایی نخبگان و استعداد‌های این رشته اقدام خوبی انجام شده و در تابستان در سطح شهر مشهد بیش از 25 ورزشکار در این رشته جذب و شناسایی کردیم.

وی ادامه داد: از بین این تعداد ورزشکار، 15 نفر به صورت دائمی و هفتگی در تمرینات حضور پیدا کردند و تیم‌هایی که در لیگ برتر به عنوان نماینده استان حضور پیدا کردند از ترکیب این استعداد‌های جدید است که توانستند نتایج و رتبه‌های خوبی را کسب کنند.

برنا در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان مبنی بر این‌که با چند تیم در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشتند و چه عناوینی را کسب کردند، اظهار داشت: در سه بخش نشسته و ایستاده رده جوانان و ایستاده رده بزرگسالان، فقط در بخش نشسته بزرگسالان تیمی نداشتیم که در سه بخش موفق به کسب عنوان شدیم.

وی تصریح کرد: در بخش ایستاده بزرگسالان با کسب 11 امتیاز موفق شدیم به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان معلول خراسان رضوی با اشاره به کسب دو مقام در رده جوانان اظهار داشت: در رده جوانان و در بخش ایستاده بعد از تیم‌های همدان و خوزستان عنوان سومی را به‌دست آوردیم که اعضای این تیم فاطمه زهرا محمدی، مهتاب رمضانی و همچنین در بخش نشسته نرگس قابلی، زهرا انصاریان، فاطمه زهرا محمدی موفق به کسب مقام دومی این بخش شدند.

به گفته وی، پخش شدن بازیکنان مطرح در تمام تیم‌ها باعث شده تا رقابت نزدیکی را شاهد باشیم و این یک موفقیت خوب برای برگزارکنندگان لیگ امسال محسوب می‌شود.

برنا در پایان با اشاره به میزبانی خوب همدان در برگزاری مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بانوان معلول کشور اظهار داشت: برگزاری مسابقات جانبازان و معلولان به دلیل مشکلات خاصی که دارند برای میزبانان زحمات زیادی را به دنبال خواهد داشت، اما انصافاً مسئولان ورزش همدان در نهایت دقت و ریزبینی شرایط میزبانی بسیار خوبی را فراهم کردند.

دور برگشت ششمین دوره لیگ برتر مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بانوان معلول کشور که با حضور 80 ورزشکار در قالب 20 تیم از 10 استان کشور طی سه روز به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین در جریان بود با اعلام نفرات برتر در چهار بخش نشسته و ایستاده رده جوانان و همچنین نشسته و ایستاده رده بزرگسالان به پایان رسید.

انتهای پیام/89020/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول