اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از اول اسفند ماه

پینگ‌پنگ‌بازان معلول قمی به میدان می‌روند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از اعزام تیم پینگ‌پنگ معلولان قم به پیکارهای لیگ باشگاه‌های کشور خبر داد.

پینگ‌پنگ‌بازان معلول قمی به میدان می‌روند

محمود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: در ماه پایانی سال جاری دو تیم ورزشی هیئت جانبازان و معلولین قم در پیکارهای لیگ جانبازان و معلولین کشور به رقابت با حریفان می‌پردازند تا سال 91 را با خاطره‌ای خوش به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: تیم‌های بسکتبال با ویلچر و پینگ‌پنگ هیئت جانبازان و معلولین استان قم در اسفند ماه درگیر رقابت‌های باشگاه‌های کشور هستند در حالی که بسکتبالیست‌های جانباز و معلول قم در نیمه نهایی لیگ برتر به میدان می‌روند و پینگ‌پنگ‌بازان معلول در فصل جدید مسابقات باشگاه‌های کشور برابر حریفان خود صف‌آرایی خواهند کرد.

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: تیم بسکتبال با ویچلر ایثار قم همراه با تیم‌های هیئت مرکزی، پیام ارتباطات اصفهان و کهریزک تهران برای قهرمانی مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور تلاش می‌کند و امید زیادی به قهرمانی این تیم داریم.

وی اضافه کرد: آخرین تیمی که امسال در پیکارهای لیگ باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود تیم پینگ‌پنگ جانبازان و معلولین قم است که با ترکیبی از چهره‌های مستعد بومی برابر حریفان خود قرار می‌گیرد تا شانس خود را برای قهرمانی بیازماید.

شریفی با بیان اینکه میزبان و زمان برگزاری این رقابت‌ها نیز مشخص شده است، یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در فدراسیون جانبازان و معلولین، مسابقات تنیس روی میز جانبازان و معلولین با حضور نمایندگان 13 استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مسابقات به صورت متمرکز در دو کلاس نشسته و ایستاده به انجام می‌رسد در حالی که نتایج هر کلاس به صورت جداگانه اعلام خواهد شد و در پایان نیز نتایج کلی برای معرفی تیم‌ها و نفرات برتر بر اساس امتیازات تیمی و انفرادی محاسبه می‌شود.

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در ادامه با اشاره به شیوه برگزاری این مسابقات اظهار داشت: این دوره از مسابقات در مجموعه فرهنگی، تفریحی ایثار واقع در منطقه کردان کرج برگزار خواهد شد و تیم قم امروز راهی این مسابقات می‌شود.

وی ابراز داشت: این رقابت‌ها روزهای دوم و سوم اسفندماه با حضور نمایندگان استان‌های البرز، زنجان، کهکیلویه و بویراحمد، خوزستان، کرمان، آذربایجان شرقی، گلستان، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، قم، یزد و فارس به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/78002/ج20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول