اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم دور برگشت

جدال پینگ‌پنگ‌بازان مقاومت قم با هیئت فارس در دیار حافظ

خبرگزاری فارس: تیم پینگ‌پنگ مقاومت قم امشب در دیداری حساس از رقابت‌های لیگ دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور در دیار حافظ به مصاف هیئت فارس می‌رود.

جدال پینگ‌پنگ‌بازان مقاومت قم با هیئت فارس در دیار حافظ

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بعد از موفقیت تیم مقاومت قم در کسب نخستین پیروزی خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور، این تیم به دنبال آن است که بتواند با عبور از سد نماینده فارس در جدول رده‌بندی به رده‌های بالاتر صعود کند.

مسابقات لیگ رده سنی بزرگسالان دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور با شرکت شش تیم به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود تا دو تیم به لیگ برتر پینگ‌پنگ صعود کنند و در این بین تیم مقاومت قم هنوز به صعود امیدوار است.

تیم پینگ‌پنگ مقاومت استان قم در لیگ دسته اول کشور در فصل جاری با بازیکنان توانمندی که در اختیار دارد تاکنون تنها موفق به کسب یک پیروزی شده و در چهار دیدار دیگر برابر حریفان تن به شکست داده است تا کمی برای صعود کار سختی داشته باشد.

این در حالی است که در دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور تیم پینگ‌پنگ مقاومت قم در انتهای جدول رده‌بندی جای گرفت تا تمام تلاش خود را برای بهبود موقعیت خود در جدول رده‌بندی به دور برگشت معطوف کند.

با این شرایط بعد از چند هفته ناکامی، دیدار هفته نخست از دور برگشت لیگ دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌‌های کشور با نخستین پیروزی پینگ‌پنگ‌بازان قمی برابر تیم نفت و گاز گچساران همراه شد و این تیم از انتهای جدول کمی فاصله گرفت.

در این دیدار دو تیم در سال پینگ‌پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم با یکدیگر به رقابت پرداختند و مقاومت قم با حساب پنج بر دو حریف خود را شکست داد.

با کسب این پیروزی پینگ‌پنگ‌بازان تیم مقاومت قم امید زیادی دارند که با روحیه مضاعف و انگیزه بالا در دیدار خارج از خانه این هفته از دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول پینگ‌پنگ مردان قهرمانی باشگاه‌های کشور برابر میزبان خود تیم هیئت فارس به دومین پیروزی در این فصل دست یابند.

هم‌اکنون در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور تیم مقاومت قم یک امتیاز از تیم هیئت فارس بیشتر دارد و در صورت برتری مقابل حریف خود حتی می‌تواند به صعود به رده‌های بالای جدول امیدوار باشد.

انتهای پیام/78002/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول