اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت پینگ‌پنگ قم:

حضور در لیگ کشور بر تجربه پینگ‌پنگ‌بازان قم می‌افزاید

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم گفت: اگر چه نتایج تیم مقاومت قم در لیگ باشگاه‌های کشور تا این لحظه مورد نظر ما نبوده اما قطعا حضور در آن بر تجربه پینگ‌پنگ‌بازان قم می‌افزاید.

حضور در لیگ کشور بر تجربه پینگ‌پنگ‌بازان قم می‌افزاید

محمد عموئیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: طبیعی است که سه شکست متوالی از آغاز فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور رضایت‌بخش نیست اما به آینده امیدواریم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما همگی از نیروهای بومی تنیس روی میز قم به شمار می‌روند ولی سایر تیم‌ها از چهره‌های شاخص کشور در این رشته بهره برده و با قدرت برای صعود به لیگ برتر پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور تلاش می‌کنند.

دبیر هیئت تنیس روی میز استان قم افزود: ما برای کسب تجربه به لیگ دسته اول پینگ‌پنگ کشور آمده‌ایم و می‌دانیم که دستاوردهای گران بهایی که در این رقابت‌ها کسب می‌کنیم در آینده‌ای نزدیک می‌تواند به موفقیت‌های مطلوبی در پینگ‌پنگ قم منجر شود.

وی با بیان اینکه تیم مقاومت قم از بازیکنان خوبی بهره می‌برد، افزود: ما در سه هفته متوالی از آغاز لیگ دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور با سه تیم نفت و گاز گچساران، هیئت بوشهر و پتروشیمی نور عسلویه بازی کرده‌ایم که انصافاً هزینه‌های قابل توجهی برای موفقیت در این دوره لیگ داشته‌اند.

عموئیان ابراز کرد: با این حال هنوز اتفاقی نیفتاده و ما هم به آینده لیگ امید زیادی داریم که بتوانیم خود را از انتهای جدول جدا کرده و با کسب چند نتیجه خوب حتی بین مدعیان صعود قرار بگیریم، چون بازی‌ها به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود و می‌توانیم باخت‌ها را جبران کنیم.

وی یادآور شد: امسال شش تیم در مسابقات لیگ دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و بازی‌ها همانگونه که اشاره شد به شکل رفت و برگشت به انجام می‌رسد و در پایان دو تیم جواز صعود به لیگ برتر را کسب می‌کنند.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم تاکید کرد: سطح رقابت‌های لیگ دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور بالاتر از فصل قبل است، ما چند دوره در این رقابت‌ها حضور داشته‌ایم و قطعاً این بار نیز می‌توانیم توانمندی پینگ‌پنگ قم را نشان بدهیم.

انتهای پیام/78002/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول