اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه مازندران خبر داد

کاشت 12 درخت در مازندران به ازای هر شهید

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه مازندران به نقش درختکاری اشاره کرد و گفت: هدف‌گذاری ما این است که از سال آینده به ازای هر شهید 12 درخت در مازندران کاشته شود.

کاشت 12 درخت در مازندران به ازای هر شهید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار محمدتقی شاهچراغی پیش از ظهر امروز در مراسم درختکاری در پادگان لشگر 25 کربلا مازندران که به همت بسیج سازندگی مازندران برگزار شد، اظهار داشت: پاسداران لشگر 25 کربلا و سربازان این یگان مانند فرماندهان شهید محکم و استوار در ادای وظیفه و خدمتگذاری مصمم هستند.

وی تصریح کرد: ما در مسیری قدم گذاشتیم که در طول تاریخ کمتر موقعیت در کشور ما پیش آمد که مردم در سایه ولایت و رهبری در دفاع از اسلام برخیزند.

فرمانده سپاه مازندران در ادامه با اعلام اینکه دشمن روز به روز بر عداوت خویش علیه ملت ایران می‌افزاید، خاطرنشان کرد: راهکارهای ایستادگی مردم در برابر دشمنان نیز به روز می‌شود و این موضوع نیز در حوزه جهانی آثارش را بیشتر نشان می‌دهد.

وی در ادامه با اعلام اینکه در روزهای گذشته برخی کج‌روی‌ها صورت گرفت که قصد دارد مسیر عزم و اراده مردم را کمرنگ کند، گفت: توقع ما این است که مسئولان کشوری به فرمایشات رهبری توجه کنند و مسئولان استانی نیز این تکرار اشتباهات را نداشته باشند.

شاهچراغی در ادامه تاکید کرد: مسئولان هر سخن را هر جا نگویند.

وی تاکید کرد: نماینده عالی دولت در مازندران نیز به این موضوع توجه داشته باشد.

فرمانده سپاه مازندران در ادامه یادآور شد: توقع و انتظار ما و کسانی که پای نظام ایستادند این است که زحمات و شرایط جانبازان را درک کنند.

وی با اعلام اینکه در کشور کسانی هستند که برای عزت اسلام حتی چهار فرزند‌شان را در راه انقلاب دادند، گفت: مراقبت کنیم هر حرف و هر نکته‌ای را در هرجا مطرح نکنیم.

شاهچراغی ادامه داد: مسئولان توجه کنند در پایان سال مردم به دنبال آرامش و رفع مشکلات هستند باید تلاش شود که بهانه به دست دشمن داده نشود.

وی اضافه کرد: مسئولان در بیانیه‌ها، اطلاعیه‌ و سخنرانی حرف‌ها را در جای خودش و در صورت لزوم مطرح کنند.

این مسئول تاکید کرد: سپاه در راستای اطاعت از ولی فقیه با هیچ کسی عهد اخوت نبست و اگر در جایی احساس کند کوتاهی شد بر حسب وظیفه سازمانی عمل می‌کنیم.

وی در ادامه به هفته منابع طبیعی و اهمیت این موضوع نیز اشاره کرد و گفت: توجه به درخت و حفظ جنگل مورد تاکید اسلام و قرآن است.

شاهچراغی با اشاره به تذکرات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حفظ درخت و جنگل بیان داشت: نکته‌ای که از منظر سپاه قابل طرح هست همکاری با مسئولان اجرای در پیشبرد اهداف نظام است.

وی تاکید کرد: سپاه و بسیج نیروهای توانمند فراوانی دارند که نیروی انسانی این نهاد انقلابی نیز پای کار است و هر جا به وجود ما نیاز باشد ورود پیدا می‌کنیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران اضافه کرد: بسیج سازندگی توافقاتی مناسبی برای توسعه درختکاری انجام داد که مدیران اجرایی نیز از این ظرفیت درست استفاده کنند.

وی ادامه داد: هدفگذاری کردیم که ده‌ها هزار اصله نهال تهیه و توزیع شود.

این مسئول در پایان گفت: هدف‌گذاری ما این است که از سال آینده به ازای هر شهید 12 درخت در مازندران کاشته شود.

انتهای پیام/86004/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول