اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

بازدید رئیس ستاد مهر ماندگار از بیمارستان شهید رحیمی خرم‎آباد

خبرگزاری فارس: دستیار ویژه رئیس جمهور و رئیس ستاد مهر ماندگار کشور از بیمارستان شهید رحیمی خرم‎آباد بازدید کرد.

بازدید رئیس ستاد مهر ماندگار از بیمارستان شهید رحیمی خرم‎آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد، علی اکبر محرابیان دستیار ویژه ریاست جمهوری اسلامی ایران و ریاست ستاد مهر ماندگار کشور که به منظور بررسی روند پیشرفت پروژه‎های مهر ماندگار در لرستان در رأس هیئتی از روز گذشته در استان حضور یافته‎اند، صبح امروز به اتفاق حبیب الله دهمرده استاندار لرستان از پروژه تجهیز بیمارستان شهید رحیمی خرم‎آباد بازدید کرد.

اردشیر شیخ آزادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و قائم مقام وزیر بهداشت در لرستان در بدو ورود دستیار ویژه ریاست جمهوری روند پیشرفت پروژه‎های مهرماندگار لرستان در حوزه سلامت را تشریح کرده و اظهار داشت: سهم حوزه سلامت لرستان از پروژه‎های مهر ماندگار چهار طرح شامل تجهیز بیمارستان آموزشی شهید رحیمی، احداث دانشکده داروسازی، احداث مرکز روانپزشکی خرم‎آباد و احداث و تجهیز بخش سوختگی بیمارستان شهید چمران بروجرد است که با عنایات ستاد مهر ماندگار و حمایت‎های استاندار و مساعدت مسئولان در دولت و مجلس به خوبی در حال اجرا هستند.

شیخ آزادی گفت: فاز اول تجهیز بیمارستان با 100 درصد پیشرفت فیزیکی و با صرف 105 میلیارد ریال انجام شده و سه فاز بعدی از پروژه نیاز به 145 میلیارد ریال اعتبار دیگر دارد که به لطف خدا در کمترین زمان ممکن اجرا می‎شود.

وی در خصوص دانشکده داروسازی گفت: این پروژه با هشت هزار و 900 متر مربع زیربنا در دو فاز اجرا شده که فاز اول آن با 4680 مترمربع زیربنا و صرف 43 میلیارد با 100 درصد پیشرفت فیزیکی به اتمام رسیده و فاز دوم آن هم با 4220 مترمربع و 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست که تجهیز آن نیاز به 40 میلیارد ریال اعتبار دارد.

شیخ آزادی در خصوص مرکز روانپزشکی خرم‎آباد گفت: این پروژه 52 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل به 33 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد و آخرین پروژه از طرح‎های مهر ماندگار حوزه سلامت نیز احداث و تجهیز بخش سوختگی شهید چمران بروجرد نیز با صرف 8,7 میلیارد ریال با 100 درصد پیشرفت فیزیکی آماده بهره‎برداری است.

علی اکبر محرابیان با ابراز خرسندی از رشد چشمگیر طرح‎های مهر ماندگار حوزه سلامت در لرستان قول مساعد دادند که در نشستی که عصر امروز با مسئولان ارشد استان برگزار می‎کنند، نسبت به تأمین اعتبارات مورد نیاز این پروژه‎ها برای اتمام و به بهره‎برداری رسیدن آن ها مساعدت کنند.

انتهای پیام/2304/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول