اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سنگرسازی که به یاران بی‌سنگرش پیوست ـ 4

شجاعت بارز‌ترین خصوصیت «شهید محمدعلی‌پور» بود

خبرگزاری فارس: یکی از همرزمان شهید محمدعلی‌پور گفت: شجاعت یکی از بارزترین خصوصیت‌های شهید محمدعلی‌پور بود زیرا وی ترس را در وجود خود کشته بود.

شجاعت بارز‌ترین خصوصیت «شهید محمدعلی‌پور» بود

صادق طالب باغبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: شهید محمدعلی‌پور با ترس می‌جنگید و در این مسیر همیشه پیروز بود.

وی با اشاره به اینکه در مهندسی پشتیبانی جنگ شهید محمدعلی‌پور بسیار زبان‌زد بود، خاطرنشان کرد: برای احداث خاکریز مقابل دشمن خودروهای سنگین در هدف نخست تیر دشمن هستند ولی شهید محمدعلی‌پور همیشه برای احداث خاکریز پیشگام بود.

وی با اشاره به اینکه خودروهای سنگین برای احداث خاکریز همیشه نوبت بندی می‌شدند، افزود: در جبهه همیشه برای احداث خاکریز نوبت بندی می‌شد ولی شهید محمدعلی‌پور تا زمانی که احداث خاکریز به پایان نمی‌رسید از لودر پیاده نمی‌شد برای اینکه احتمال داشت راننده‌های لودر بر اثر تیراندازی دشمن کشته شوند همیشه تلاش می‌کردیم که راننده‌ها کمتر از شش ساعت کار کنند و سپس راننده کمکی فعالیت بعدی را انجام دهد ولی شهید محمدعلی‌پور حاضر نبود راننده کمکی داشته باشد.

باغبانی با اشاره به اینکه رشادت و اخلاص از خصوصیت‌های شهید محمدعلی‌پور بود، تاکید کرد: رشادت و اخلاص و دوری از ریا از خصوصیت‌های بارز شهید محمدعلی‌پور بود.

این فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس در ادامه گفت: شهید محمدعلی‌پور در دوران جانبازی رنج بسیاری کشید و حتی به هیچ نهاد و سازمانی برای یاری مراجعه نکرد.

وی افزود: علاوه بر خود شهید خانواده وی نیز بسیار رنج کشیده است و جا دارد تا از این خانواده به دلیل رنج‌های تحمل کرده دلجویی شود.

وی افزود: در تلاش هستیم تا با ارسال پرونده شهید محمدعلی‌پور وی به عنوان شهید تلقی شود تا تسلی خاطر خانواده داغدارشان شود و مرهمی بر زخم‌های دوران رنج شهید محمدعلی‌پور باشد.

انتهای پیام/72006/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول