اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران خبر داد

برگزاری مراسم گرامیداشت شهیده طاهره ‌هاشمی در هفته زن

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: مراسم گرامیداشت شهیده زن کشوری در هفته زن در مازندران برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم گرامیداشت شهیده طاهره ‌هاشمی در هفته زن

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، زهرا شرف‌الدین ظهر امروز در دیدار با خانواده شهیده طاهری هاشمی، این شهید را الگوی شاخص بانوان بیان و عنوان کرد: این شهیده سال 92 به عنوان از سوی سازمان بسیج کشور شهیده شاخص معرفی شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران تصریح کرد: برای شناسایی این شهیده به خانواده‌های مازندرانی در ایام‌الله دهه فجر امسال همایش استانی برگزار و از خانواده طاهره هاشمی تجلیل به عمل شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون مقدمات اولیه این کار صورت انجام شده است، اظهار داشت: این شهید با توجه به کارهایش در حماسه شش بهمن یک الگوی نمونه برای بانوان جوان و خانواده‌ها است.

شرف‌الدین با اشاره به اینکه شناسایی شهدای شاخص از سوی سازمان بسیج کشور یکی از شاخص‌ترین کارها است، افزود: طاهره هاشمی به عنوان شهیده شاخص از برنامه‌های سال‌های گذشته بوده که به دلیل عدم دسترسی به اسناد به تاخیر افتاد.

مسئول امور بانوان فرمانداری آمل نیز در این دیدار با اعلام اینکه برنامه‌های دهه فجر این شهرستان با موضوعیت شهیده کشوری برگزار شد، افزود: در یادواره تجلیل از زنان شهید و ایثارگر شهرستان آمل از این شهیده به صورت ویژه تجلیل و از خانواده ایشان قدردانی شد.

صدیقه حق‌شناس یادآور شد: برای هفته زن نیز تلاش می‌کنیم تا برنامه‌های متمرکزی برای بزرگداشت این شهیده آملی برگزار کنیم.

وی گفت: گرامیداشت این زنان موجب نشان دادن و معرفی الگویی برای زنان و دختران می‌شود.

به گزارش فارس؛ شهیده طاهره هاشمی نوجوان آملی در حماسه ششم بهمن سال 60 به همراه 39 شهید دیگر در مقابل گروهک منافقین به مبارزه پرداخته و به شهادت رسید.

انتهای‌پیام/86011/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول