اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زنجان تاکید کرد

لزوم آمادگی دستگاه‏های اجرایی برای حوادث طبیعی در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان با اشاره به اهمیت آمادگی دستگاه‏های اجرایی در ایام عید گفت: دستگاه‏های اجرایی در ایام عید نسبت به حواث طبیعی آماده باشند.

لزوم آمادگی دستگاه‏های اجرایی برای حوادث طبیعی در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد‏رضا براتی بعدازظهر امروز در جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان زنجان، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در هر لحظه‏ای از زمان نسبت به وقوع حادثه هوشیار باشند.

وی با تاکید بر آمادگی لازم در زمان وقوع حادثه برای امدادرسانی، خاطرنشان کرد: این آمادگی باید در هر لحظه در سطح شهرستان وجود داشته باشد.

* دستگاه‏های اجرایی مدیریت بحران را جدی بگیرند

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان خواستار حساسیت دستگاه‏های اجرایی نسبت به وقوع حوادث در شهرستان زنجان شد و افزود: دستگاه‏های اجرایی مدیریت بحران را جدی بگیرند.

وی به فرارسیدن ایام عید نوروز اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به فرا رسیدن ایام عید نوروز حساسیت‏ها نسبت به آمادگی شهرستان در مقابل هر گونه حادثه و رخدادی باید دوچندان باشد.

براتی با تاکید بر انجام وظایف دستگاه‏های اجرایی در زمان بروز حوادث، خواستار شد: دستگاه‏های اجرایی باید نسبت به وظایف خود آگاهی و تسلط لازم را داشته باشند.

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان حضور مسافرین در استان را مستلزم فراهم نمودن آسایش برای آن‏ها دانست و گفت: دستگاه‏های اجرایی شهرستان باید نسبت به این موضوع حساس باشند.

* آمادگی نیروهای مدیریت بحران شهرستان در ایام عید ضروری است

وی آمادگی نیروهای بحران شهرستان در ایام عید را ضروری عنوان کرد و ادامه داد: مسافرین ورودی به شهر زنجان باید با آمادگی نیروهای مدیریت بحران شهرستان در کمال آسایش در زنجان اسکان یابند.

براتی تقسیم‏بندی وظایف بین دستگاه‏های اجرایی را خواستار شد و افزود: برای مدیریت مناسب بحران باید تقسیم وظایف مناسبی در بین دستگاه‏های اجرایی شهرستان انجام شود.

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان عملکرد مدیریت بحران شهرستان را در سال‌جاری مناسب عنوان کرد و یادآور شد: عملکرد مدیریت بحران شهرستان زنجان به نسبت سال‏های گذشته رو به رشد بوده است.

* آمادگی مناسب برای مواجهه با بحران نیازمند تمرین است

وی آمادگی مناسب برای مواجهه با بحران را نیازمند تمرین دانست و اظهار داشت: باید با مانورها و تمرین‏های لازم این آمادگی ایجاد شود.

براتی اجرای مانورهای فرضی را در شهرستان زنجان مناسب توصیف کرد و گفت: در سال‌جاری مانورهای مناسبی برای آمادگی دستگاه‏های اجرایی انجام شده است.

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان اجرای مانور را برای هماهنگی دستگاه‏های اجرایی لازم و ضروری عنوان کرد و افزود: برگزاری مانور برای مواجهه با حوادث بسیار ضروری است.

وی به مطالبات شهروندان زنجانی از مسئولین اشاره کرد و گفت: مردم زنجان نسبت به آمادگی و مواجهه با بحران‏های احتمالی از دستگاه‏های اجرایی انتظارات زیادی دارند.

* مسئولین باید پاسخگوی مطالبات مردم زنجان باشند

براتی پاسخگویی به مطالبات مردم زنجان را ضروری عنوان کرد و خاطرنشان کرد: مسئولین دستگاه‏های اجرایی باید پاسخگوی مطالبات مردم زنجان باشند.

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان قصور در عملکرد دستگاه‏ها را قابل قبول ندانست و اظهار داشت: کوچکترین قصور از سوی دستگاه‏های اجرایی قابل قبول نخواهد بود.

وی با بیان اینکه دستگاه‏های اجرایی باید فعالیت تخصصی خود را در زمان حادثه انجام دهند، افزود: دستگاه اجرایی باید نسبت به انجام مناسب وظایف تلاش کند.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول