اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی:

مشکلی برای کمبود کالاهای شب عید شهروندان نداریم/ روند کاهش قیمت برخی کالاها

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از توزیع 3 هزار و 700 تن سیب و پرتقال در استان خبر داد و گفت: مشکلی در خصوص کمبود کالاهای شب عید شهروندان وجود ندارد.

مشکلی برای کمبود کالاهای شب عید شهروندان نداریم/ روند کاهش قیمت برخی کالاها

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدجعفر عظمایی ظهر امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان اظهار کرد: در حال حاضر ثبات در بازار برقرار است و مشکلی از بابت توزیع کالاها نداریم.

وی با بیان اینکه در برخی کالاها روند کاهش قیمت وجود دارد، ادامه داد: دلیل این امر کاهش نسبی نرخ ارز و نیز اجرای طرح‌هایی نظیر برگزاری نمایشگاه‌های بهاره، طرح نظارت نوروزی است.

عظمایی افزود: از کمیته نرخ گذاری بر کالاها خواسته‌ایم که در ایام پایان سال و در روزهای آغاز سال جدید هیچگونه نرخ‌گذاری انجام ندهند و مردم با آسودگی خاطر اقدام به خرید کنند.

وی از دیگر اقدامات انجام یافته در خصوص تنظیم بازار توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را عرضه مستقیم کالا در نمایشگاه‌های بهاره عنوان کرد و گفت: در نمایشگاه‌های بهاره که از 15 اسفند شروع شده و تا 22 اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، کالاها با تخفیف 15 درصدی به مردم عزیز  عرضه خواهد شد.

عظمایی خاطر نشان کرد: دو هزار و 350 تن ذخیره مرغ انجام شده  که تاکنون یک هزار و 600 تن توزیع شده است و در کنار آن گوشت قرمز و برنج و روغن نیز به اندازه کافی ذخیره شده و نگرانی از بابت کمبود یا افزایش قیمت این قبیل کالا وجود ندارد.

وی در خصوص توزیع میوه شب عید نیز گفت: دو هزار و 500 تن پرتقال از استان مازنداران خریداری شده و 800 تن آن وارد استان شده است و ما بقی در مرحله حمل است که تا 24 اسفند وارد استان خواهد شد.

وی افزود: در کنار پرتقال یک هزار و 200 تن سیب خریداری شده است. 

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول