اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم فوتبال الوند همدان:

هواداران منتظر عیدی تیم الوند باشند/ بسیار آماده‌ام

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال الوند همدان گفت: در بازی برابر گل‌گهر سیرجان هواداران منتظر برد شیرین تیم الوند و گرفتن عیدی از ما باشند.

هواداران منتظر عیدی تیم الوند باشند/ بسیار آماده‌ام

مصطفی مهدوی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان درباره بازی هفته گذشته اظهار داشت: با توجه به جایگاه شاهین بوشهر در جدول و احتمال سقوط این تیم می‌دانستیم که بازی بسیار سختی را پیش رو داریم.

وی افزود: بازی بسیار حساس بود تیم ما هم برای اینکه از صدر جدول و از کورس قهرمانی عقب نیفتد برای برد به میدان آمده بود.

بازیکن تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه دو روز زودتر به بوشهر رفته بودیم ادامه داد: همه چیز تا قبل مسابقه بسیار خوب پیش رفت اما متأسفانه داور بازی همه چیز را به ضرر ما به هم ریخت.

مهدوی‌کیا خاطرنشان کرد: برای من مشخص بود که همه چیز از قبل حساب شده بود، حتی داور با شناخت قبلی به بازیکنان ما کارت نشان می‌داد.

وی درباره نیمه اول این مسابقه به خبرنگار ورزشی فارس گفت: در نیمه اول سعی کردیم شاهین را کنترل کنیم که توانستیم به خواسته خود برسیم و با نتیجه مساوی به رختکن رفتیم.

بازیکن تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه نیمه دوم برای برد به میدان آمده بودیم اظهار کرد: داور منتظر کوچکترین صحنه در محوطه جریمه بود تا به نفع حریف پنالتی اعلام کند که متأسفانه این صحنه به وجود آمد.

وی با اشاره به صحنه پنالتی خاطرنشان کرد: این صحنه شاید به دید اکثر کارشناسان فوتبال پنالتی نخواهد بود اما متأسفانه با اعلام این پنالتی تمام ذهنیات ما به هم ریخت.

مهدوی‌کیا تأکید کرد: ما بازی بسیار خوبی را ارائه دادیم و حتی چندین موقعیت خوب هم داشتیم که بازی را ببریم اما داور از دقیقه یک مسابقه با ما بد صحبت کرد و باعث شد تیم ما عصبانی شود.

وی با اشاره به اخراج بازیکنان و کادر فنی گفت: دو بازیکن ما با کارت قرمز و همچنین سه نفر از کادر فنی ما از زمین بازی اخراج شدند که این صحنه‌ها باعث شد تمام شیرازه تیم ما به هم بریزد، همین سوت‌های اشتباه کمر تیم ما را شکست.

بازیکن تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه دلیل اصلی باخت ما داور بود تصریح کرد: ما روز بدی را نداشتیم اما در لیگ ایران داور می‌تواند با سوت‌های اشتباه بازی را برگرداند و کمر تیم‌ها را بشکند.

وی درباره تمرینات خود بعد از بازی با شاهین بوشهر بیان داشت: بعد از این بازی، کادر فنی یک روز به ما استراحت داد که این باعث تجدید قوا و روحیه تیم شد.

مهدوی‌کیا افزود: تمرینات خود را در طول هفته به طور کاملاً منظم ادامه دادیم و نگذاشتیم که خاطره بد بازی با شاهین روی بازیکنان و جو تیم تأثیرگذار باشد.

وی درباره بازی این هفته برابر گل‌گهر سیرجان گفت: بازی سختی خواهد بود؛ گل‌گهر هم اکنون با 32 امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد و نشان داده که از تیم‌های قدرتمند و خوب گروه ما است.

بازیکن تیم فوتبال الوند همدان تأکید کرد: این تیم در هفته‌های گذشته چندین برد را کسب کرده اما ما هم این را ثابت کرده‌ایم که به راحتی در همدان به هیچ تیمی باج نخواهیم داد و در بازی‌های همدان محکوم به برد هستیم.

وی درباره شرایط خوب ابراز داشت: در شرایط روحی و روانی کاملا ًخوبی قرار دارم و برای بازی برابر گل‌گهر سیرجان آماده‌ام تا بتوانم در برد تیمم نقش بسیار مفیدی را ایفا کنم.

مهدوی‌کیا با بیان اینکه می‌خواهیم با برد برابر گل‌گهر سیرجان عیدی خوبی به مردم همدان می‌دهیم گفت: برد برابر گل‌گهر سیرجان برای ما تضمینی خواهد بود تا همچنان جایگاه خود را در رده دوم جدول حفظ کنیم.

وی ابراز داشت: اگر هواداران و مردم همدان در آخرین بازی خانگی، از ما حمایت کنند قول می‌دهیم که با کسب برد شیرین عیدی خوبی به آنها تقدیم کنیم.

تیم فوتبال الوند همدان در قالب هفته بیست و دوم در همدان از تیم گل‌گهر سیرجان پذیرایی می‌کند این بازی دوشنبه 14 اسفند ساعت 15 در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار می‌شود.

تیم فوتبال الوند همدان هم اکنون با 38 امتیاز در رتبه دوم رده بندی گروه الف لیگ دسته اول قرار دارد و همچنان یکی از شانس‌های صعود به لیگ برتر است.

انتهای ‌پیام/89018/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول