اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان تشریح کرد

عیدانه‌های صدا و سیمای کرمان در نوروز 92

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان گفت: انیمیشن، فیلم‌های سینمایی و مستند و ویژه‌برنامه‌های نوروزی در تعطیلات عید سال 92 از شبکه استانی کرمان پخش می‌شود.

عیدانه‌های صدا و سیمای کرمان در نوروز 92

حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز کرمان مانند تمام روزهای سال و مناسبت‌های مهم ملی و مذهبی در ایام بهار و تعطیلات سال نو در کنار مردم شریف و بزرگوار کرمان است.

وی افزود: کارکنان صدا و سیمای کرمان در واحدهای مختلف فنی و تولیدی و خبری با آماده‌باش کامل مهیای خدمت‌رسانی به مخاطبان کرمانی هستند از جمله قبل از تحویل سال و آغاز سال نو با برنامه‌ها و میان برنامه‌هایی شاد به استقبال سال نو می‌رویم.

پارسا کوچولو مهمان نوروزی بچه‌های کرمان می‌شود

موسوی عنوان کرد: ویژه‌برنامه تحویل سال و عید نوروز با عنوان «آوای بهار» در آخرین روز سال از ساعت 13 تا 15 و 30 دقیقه با بخش‌های متنوع و جذاب و در ایام عید در قالب 13 برنامه 45 دقیقه‌ای شامل تصنیف‌های بهاری، حال و هوای مردم برای بهار و سال نو و معرفی سوغات، صنایع دستی و آداب و رسوم کرمان فعالیت می‌کند.

وی افزود: 13 برنامه دیدار ویژه ایام نوروز شامل گفت‌و‌گو با مشاهیر، مفاخر، هنرمندان و شخصیت‌های مهم و برجسته استان کرمان و برنامه با نمایندگان با حال و هوای عیدانه با حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی از مهم‌ترین برنامه‌های سیمای کرمان در نوروز است.

موسوی ابراز داشت: برنامه‌های خانواده، جوان، نوجوان و کودک با موضوع عید و سه برنامه انیمیشن 13 قسمتی تولید سیمای مرکز کرمان به نام‌های پارسا و عید، قصه‌های زاغی، حکایت‌های گلباف به صورت ویژه تقدیم مخاطبان می‌شود.

معرفی کرمان در شبکه‌های بین‌المللی

این مسئول فرهنگی خاطر نشان کرد: همچنین 14 فیلم سینمایی، سریال خارجی نجات‌یافتگان و 10 مستند تامینی با عناوین گلپونه‌ها، دانستنی‌ها، ماشین زمان، در مسیر آب، کارخانه و مستند زندگی از شبکه استانی مرکز کرمان پخش می‌شود.

موسوی گفت: 25 مستند با موضوع جاذبه‌های طبیعی و گردشگری و آثار باستانی استان کرمان تهیه شده و در اختیار شبکه‌های سراسری و برون مرزی قرار گرفته است که در ایام عید از این شبکه‌ها پخش می‌شود.

«خوش به حال روزگار» در صدای کرمان

وی تصریح کرد: صدای مرکز کرمان هم از ساعت 13 روز 30 اسفند با برنامه «می‌رسد اینک بهار» به استقبال لحظه‌های تحویل سال می‌رود که این برنامه با حال و هوای شاد و عیدانه پخش می‌شود.

موسوی افزود: از نخستین روز سال 92 تا 13 فروردین ویژه‌برنامه «خوش به حال روزگار» هر روز از ساعت 10 و 30 دقیقه تا 13 از رادیو کرمان پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان بیان داشت: بعد از ظهرها هم برنامه ویژه مسافران نوروزی با نام «سال نو سلام» از ساعت 17 و 30 دقیقه تا 20 از صدای استانی مرکز کرمان پخش می‌شود.

وی عنوان کرد: این برنامه‌‌ها شامل آیتم‌های متنوع از جمله معرفی شهرستان‌ها، جاذبه‌های گردشگری، سوغات و صنایع دستی کرمان و میان‌برنامه‌های بهاری و ارتباط با متولیان دستگاه‌های خدمات‌رسانی نوروزی مانند پلیس‌راه، راهنمایی و رانندگی و ستاد تسهیلات نوروزی است.

ارسال خبرهای نوروزی کرمان به شبکه‌های سراسری

موسوی خاطر نشان کرد: در حوزه خبر هم همکاران ما با تهیه 30 گزارش ویژه تصویری از توانمندی‌ها و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری و آثار باستانی استان کرمان و ارسال آنها به شبکه‌های سراسری، استان را به هموطنان و گردشگران معرفی می‌کنند.

وی اذعان داشت: در ایام نوروز نیز گزارش‌های نوروزی با سوژه‌های ناب و حال و هوای مسافران و میهمانان نوروزی تهیه می‌کنند که در بخش‌های جذاب خبری ایام عید از شبکه استانی سیما و شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

انتهای پیام/2446/ن40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول