اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان:

کتاب عکس سوگواری مردم زنجان در ایام عید توزیع می‏شود

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به جشنواره عکس سوگواری مردم زنجان گفت: کتاب عکس سوگواری مردم زنجان در ایام عید توزیع می‏شود.

کتاب عکس سوگواری مردم زنجان در ایام عید توزیع می‏شود

مجتبی شهامی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: جشنواره عکس سوگواری مردم زنجان با حضور عکاسان کشوری انجام شده است.

وی به فعالیت‏های فرهنگی حسینیه اعظم زنجان اشاره کرد و افزود: برگزاری جشنواره عکس از مهمترین فعالیت‏های فرهنگی در سال‌جاری بوده است.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با تاکید بر اهمیت فعالیت‏‌های فرهنگی در حسینیه اعظم زنجان، خاطرنشان کرد: باید فعالیت‏های فرهنگی در حسینیه اعظم زنجان گسترش یابد.

*حضور 200 عکاس کشوری در جشنواره عکاسی

وی از حضور 200 عکاس کشوری در جشنواره عکاسی خبر داد و گفت: حضور عکاسان کشور در جشنواره فرهنگی عکس حسینیه اعظم زنجان حائز اهمیت است.

شهامی رویکرد فعالیت‏های حسینیه اعظم زنجان را حرکت در مسیر فعالیت‏های فرهنگی عنوان کرد و افزود: باید در این راستا تلاش بیشتری صورت گیرد.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه از بین عکاسان شرکت‌کننده پنج نفر به مرحله نهایی رسیده بودند، یادآور شد: این جشنواره فرصتی برای شناخت و تجلیل از عکاسان برتر بوده است.

*کتاب عکس در 3 هزار نسخه توزیع می‏شود

وی از آماده شدن 3 هزار نسخه از عکس‏های جشنواره خبر داد و گفت: این 3 هزار نسخه در قالب کتاب عکس در ایام عید نوروز توزیع می‏شود.

شهامی الگوسازی حسینیه اعظم زنجان در کشور را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: با تکیه بر فعالیت‏های فرهنگی باید در این راستا حرکت کرد.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان ساخت مستند را از جمله فعالیت‏های مهم در راستای معرفی حسینیه اعظم زنجان عنوان کرد و یادآور شد: فعالیت‏های خوبی در زمینه ساخت مستند صورت گرفته است.

*حسینیه اعظم زنجان جلوه‏ای جهانی به خود گرفته است

وی به جایگاه معنوی حسینیه اعظم زنجان اشاره کرد و گفت: حسینیه اعظم زنجان با حضور گسترده مردم جلوه‏ای جهانی به خود گرفته است.

شهامی گسترش فرهنگ عزاداری مردم زنجان را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: باید برای تحقق این امر فعالیت‏های فرهنگی مختلف و اثرگذاری صورت گیرد.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول